InsertNumLock Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Grille på toppen kan bli vanskelig, er en del trekk der oppe. Men å ta det lengre nede i dalen er jo ikke noe problem. Er jo et vann også vi kan grille ved, og da er det ikke noe problem å slukke den, og bære i pose som sn0dig sier. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Oi. Det virker som om snittalderen er i hvertfall 10 år lavere på treffet i Stavanger, sannsynligvis mer. På Haugalandet kommer alle i egen bil. Dette er faktisk litt morsomt å følge med på. Blir det noe av ideen, eller blir det Breiavannet fordi dere ikke kommer lenger enn til jernbanestasjonen? Eller hvor det var dere skulle møtes. Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Oi. Det virker som om snittalderen er i hvertfall 10 år lavere på treffet i Stavanger, sannsynligvis mer. På Haugalandet kommer alle i egen bil. Dette er faktisk litt morsomt å følge med på. Blir det noe av ideen, eller blir det Breiavannet fordi dere ikke kommer lenger enn til jernbanestasjonen? Eller hvor det var dere skulle møtes. Då he me i alle fall enn plass å bada Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Du er så søt når du prøver å være morsom PM.. :] Vi har nok biler. Så det burde ikke være noe problem. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 En tidligere opptelling viste to biler og 9 mann, kvinner og barn. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Haugaland treffet burde egentlig kaller old-boys treff, så det er i en litt annen divisjon. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Typisk at dette var i dag når jeg ikke har tid. jaja, får slenge meg på neste da evt. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 En tidligere opptelling viste to biler og 9 mann, kvinner og barn. 2 bekreftede biler, med plass til 10 stk i teori og praksis, blir kanskje litt trangt men det får gå. Mulig at deviant har bil også, vet ikke. Lenke til kommentar
deviant Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg hadde tilfeldigvis grillfest i går, og har ca 30 pølser med brød eller lompe til overs ;-) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Jeg drar til Stavanger nu. Fylle bensin osv før jeg kommer. Hvit bil. Ser dere meg ikke er tlf .... edit: tatt bort nummer Endret 6. juli 2008 av Hille Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Flott. Men bil? Edit: Rettet mot deviant Endret 6. juli 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
deviant Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Jeg hadde tilfeldigvis grillfest i går, og har ca 30 pølser med brød eller lompe til overs ;-) Vi har opp til 4 biler disponibelt, hvor mange trenger vi? Endret 6. juli 2008 av deviant Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Vi er 9 stk og har 2 biler, regn ut selv Kommer ann på hvor mange du drar med deg av folk fra lofoten Edit: Bedre å ha for mange biler enn for få ihvertfall. Jeg og dama stikker nå, vet ikke hvor ofte bussene går på søndag i ferien... Endret 6. juli 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
deviant Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Vi er 9 stk og har 2 biler, regn ut selv Kommer ann på hvor mange du drar med deg av folk fra lofoten Edit: Bedre å ha for mange biler enn for få ihvertfall. Jeg og dama stikker nå, vet ikke hvor ofte bussene går på søndag i ferien... Etter siste opptelling tar jeg med meg 5 stk .. så da tar vi uansett to biler. Ring meg dersom jeg ikke er der dere mener jeg skal være når jeg skal være det Endret 6. juli 2008 av deviant Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Fine greier. Kom nettopp hjem fra hytta (har skrevet via mobilen), så nå skal jeg bare ta en kjapp repack av utstyret, koke litt kaffe og tømme minnekortene er jeg på vei.. Endret 6. juli 2008 av Pallesen Lenke til kommentar
deviant Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Vel møtt til vellykket treff! Satser på at det ikke blir fryktelig lenge til neste gang? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Har opprettet en ny tråd så får vi se hva vi får til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå