InsertNumLock Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 hm 11 stykker som kommer?Sliter litt da. Jeg teller 9... jeg og.. Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Hvordan blir det med mat? Edit: Bedetøy til dalsnuten? Endret 6. juli 2008 av Vegard_ Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Hvis noen har engangsgrill så kan jeg ta med pølser og pølsebrød, riktignok ikke nok til alle, men en begynnelse Evt kan vi stoppe på en bensinstasjon og kjøpe grill + pølser/burgere og grille på dalsnuten Edit: Badetøy? Er du splitter pine gal mann? Endret 6. juli 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hvis noen har engangsgrill så kan jeg ta med pølser og pølsebrød, riktignok ikke nok til alle, men en begynnelse Evt kan vi stoppe på en bensinstasjon og kjøpe grill + pølser/burgere og grille på dalsnuten Edit: Badetøy? Er du splitter pine gal mann? Vet vel ikke jeg hvordan det er å bade der oppe! Var der sist i fjerde klasse. Men det er ikke å anbefale eller? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Vet vel ikke jeg hvordan det er å bade der oppe! Var der sist i fjerde klasse. Men det er ikke å anbefale eller? Hvis du er glad i å fryse i hjel, så be my guest. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Vi stopper bare på en bensinstasjon ja. Er det noen som kan startspunktet opp til Dalsnuten? Jeg har glemt hvor det er. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Vi stopper bare på en bensinstasjon ja. Er det noen som kan startspunktet opp til Dalsnuten? Jeg har glemt hvor det er. Jeg vet sånn ca hallsveis Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Ingen som er me på bading? *kylling*kylling* Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Ingen som er me på bading? *kylling*kylling* Ikke jeg ihvertfall Jeg tar med pølser og pølsebrød da? Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Foresten, Har noen pølsebrød jeg kan låne? Har bare pølser Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg kan kjøpe en pakke pølser og brød før jeg kommer. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Jada, tar med 6 pølser og 8 pølsebrød. Men uansett må vi jo innom en bensinstasjon, og der selger de jo det meste Men mat til sides; det kan kjøpes. Bil? Hvem har? Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jada, tar med 6 pølser og 8 pølsebrød. Men uansett må vi jo innom en bensinstasjon, og der selger de jo det meste Men mat til sides; det kan kjøpes. Bil? Hvem har? Har tilgjenelig bil, men ikke lappen Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Jada, tar med 6 pølser og 8 pølsebrød. Men uansett må vi jo innom en bensinstasjon, og der selger de jo det meste Men mat til sides; det kan kjøpes. Bil? Hvem har? Har tilgjenelig bil, men ikke lappen Kanskje noen av de eldre med lappen kan låne den i tilfelle vi ikke har nok biler da? Regner med at deviant har lappen, men ikke peiling på om han har bil. Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Jada, tar med 6 pølser og 8 pølsebrød. Men uansett må vi jo innom en bensinstasjon, og der selger de jo det meste Men mat til sides; det kan kjøpes. Bil? Hvem har? Har tilgjenelig bil, men ikke lappen Kanskje noen av de eldre med lappen kan låne den i tilfelle vi ikke har nok biler da? Regner med at deviant har lappen, men ikke peiling på om han har bil. Spørs om foreldrene mine blir så glad da Låne vekk bilen til en totalt fremed som jeg "har møtt på internett" Endret 6. juli 2008 av Vegard_ Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Spørs om foreldrene mine blir så glad da Låne vekk bilen til en totalt fremed som jeg "har møtt på internett" Du må jo nesten sitte på selv og da Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Spørs om foreldrene mine blir så glad da Låne vekk bilen til en totalt fremed som jeg "har møtt på internett" Du må jo nesten sitte på selv og da You don't know my parents... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Spørs om foreldrene mine blir så glad da Låne vekk bilen til en totalt fremed som jeg "har møtt på internett" Du må jo nesten sitte på selv og da You don't know my parents... Stemmer. Får håpe det er nok biler da... Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg har bil. Plass til 4 ekstra, men for comforten sin del er det jo topp med 3 biler. Men er grilling på toppen et sjakktrekk? Må isåfall ha med noe å transportere grillen ned i. Lite kult å hive fra seg grillen der oppe. Ingen som har stormkjøkken? Der er enklere når du er på tur.. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Må jo ha noen poser o.l. til å ha pølsene og sånt i, er jo bare å legge grillen i posen etter vi er ferdig med den, da med forbehold om at den har blitt kald først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå