Gå til innhold

Fototreff i Stavanger (#2)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis noen har engangsgrill så kan jeg ta med pølser og pølsebrød, riktignok ikke nok til alle, men en begynnelse :p

Evt kan vi stoppe på en bensinstasjon og kjøpe grill + pølser/burgere og grille på dalsnuten

Edit: Badetøy? Er du splitter pine gal mann?

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Hvis noen har engangsgrill så kan jeg ta med pølser og pølsebrød, riktignok ikke nok til alle, men en begynnelse :p

Evt kan vi stoppe på en bensinstasjon og kjøpe grill + pølser/burgere og grille på dalsnuten

Edit: Badetøy? Er du splitter pine gal mann?

Vet vel ikke jeg hvordan det er å bade der oppe! Var der sist i fjerde klasse. Men det er ikke å anbefale eller?

Lenke til kommentar
Jada, tar med 6 pølser og 8 pølsebrød. Men uansett må vi jo innom en bensinstasjon, og der selger de jo det meste :p

Men mat til sides; det kan kjøpes. Bil? Hvem har?

Har tilgjenelig bil, men ikke lappen

Kanskje noen av de eldre med lappen kan låne den i tilfelle vi ikke har nok biler da?

Regner med at deviant har lappen, men ikke peiling på om han har bil.

Lenke til kommentar
Jada, tar med 6 pølser og 8 pølsebrød. Men uansett må vi jo innom en bensinstasjon, og der selger de jo det meste :p

Men mat til sides; det kan kjøpes. Bil? Hvem har?

Har tilgjenelig bil, men ikke lappen

Kanskje noen av de eldre med lappen kan låne den i tilfelle vi ikke har nok biler da?

Regner med at deviant har lappen, men ikke peiling på om han har bil.

Spørs om foreldrene mine blir så glad da :( Låne vekk bilen til en totalt fremed som jeg "har møtt på internett" :p

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Spørs om foreldrene mine blir så glad da :( Låne vekk bilen til en totalt fremed som jeg "har møtt på internett" :p

Du må jo nesten sitte på selv og da :p

You don't know my parents...

Stemmer. Får håpe det er nok biler da...

Lenke til kommentar

Jeg har bil. Plass til 4 ekstra, men for comforten sin del er det jo topp med 3 biler.

Men er grilling på toppen et sjakktrekk? Må isåfall ha med noe å transportere grillen ned i. Lite kult å hive fra seg grillen der oppe. Ingen som har stormkjøkken? Der er enklere når du er på tur..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...