Magpal Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Sola høres greit ut for meg.Jæren óg for den saks skyld. Må få meg stativ, men er fremdeles usikker på hvor mye jeg vil bruke på det osv..jaja, den tid, den sorg/glede. Billig og bra .. Manfrotto 190 XPROB med 486 CB kulehode til 1600 hos jp i sandnes. Kanskje det kan passe? Eventuelt 055 XPROB også til 1600, men da uten hode. Sola er greit nok for meg, men det blir vel ikke særlig lange lukkertider eller fantastiske horisontlinjer med den ildkula midt på himmelen? :o) Har et Manfrotto 055XPROB med 808RC4 hode. Er utrolig fornøyd med det og som vanlig oser Manfrotto av kvalitet! Sola/jæren kan funke. Er et stykke å kjøre, men det er jo der ute de gode motivene ligger. Forresten: http://www.aftenbladet.no/lokalt/article664383.ece Endret 3. juli 2008 av Pallesen Lenke til kommentar
deviant Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Som sagt så kjører jeg ND filter. Joda, men jeg tenkte mest på oss andre som ikke har gjort den investeringen enda :o) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 ah, sant nok. dere får se på meg da Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Forresten: http://www.aftenbladet.no/lokalt/article664383.ece Hmm Vi får se været ann før vi drar på søndag da. Lenke til kommentar
Philo Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Søndag går dårlig for meg dessverre. Men god tur til dere andre om været holder =) Lenke til kommentar
Carny Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Nå på søndag? Altså i morgen? Passer ikke for meg. Får bli neste gang da. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hm, blir likt som sist gang dette. Ingen som kan alikevel.. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg får se hva jeg får til. Men bare så det er sagt er jeg ganske amatør Mangler fremdeles stativ. Vurderer å bare kjøpe et billig til jeg vet litt mer..kan evt gi bort et billig stativ til noen andre. Når og hvor møtes folket? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Utfor hovedinngangen til togstasjonen i Stavanger. Hvem er det som kan komme nå da? Deviant + dama + evt kompis fra huttiheiti i norge? Hille Ovrebekk Pallesen Meg + dama Ser ut som om det blir litt bedre oppmøte enn sist gang ihvertfall... Edit: Yr.no melder om 0mm nedbør hele dagen, men masse flotte skyer og litt sol forhåpentligvis... Evt hvis det pøsregner i morgen ca i 12 tiden får vi bare avblåse det.. Endret 5. juli 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Det virker i alle fall som om dere hadde en fin tur ut i det grønne, gutter. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Alle huske å sjekke innom her før dere drar i morgen, evt se ut om været er fint.. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Ja sjekker innom her i 11-12 tiden. Forslag til hvor vi kan dra; dalsnuten Hvis dere ikke har noe imot å gå så er det sinnsyk utsikt derifra Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Dalsnuten hadde vært fint ja. Er ikke lange stykke opp heller. Og om vi går på baksiden mot sandnes så er det en del fine tjærn vi kan ta bilde av. Edit: Tokinaen min ligger i Koeln :/ Hadde håpet å få den i dag. men den gang ei. Endret 5. juli 2008 av Hille Lenke til kommentar
FlowerEye Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg skulle gjerne vært med, men jeg sitter helt bom fast på sykehuset jeg. Er nok ikke helt i form til å være med akkurat nå, men blir med dersom det blir treff igjen snart. Gamle Stavanger er nydelig by the way, og stokkavannet. Bankers. Dessuten så kan snøde nevnes. Vi har hytte der nede, rett ved den nydeligste sjøen, hvor det også er et frodig dyreliv. Sauer, hester og fugler i mange varianter. En kort spasertur får man oversikt over hele havnen med store lasteskip og litt mer byaktige bilde. Hvis noen vil være med å ta bilder der, og kanskje ha en plass å slappe av før-etter-imellom, så er dere hjertelig velkommen. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Dalsnuten er topp! Var oppe på lifjell for en liten stund siden. Ligger vel omtrendt like høyt, eller høyere, så utsikten der var også pen. Fikk en pen solnedgang i tillegg, så der traff vi bra. Men tur, med lunsjpause på toppen er jo bra greier.. Stemmer for den. Hvor mange bekreftede deltakere er det? Er alle du listet bekreftet? Får bare håpe været blir sånn relativt greit. Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Utfor hovedinngangen til togstasjonen i Stavanger. Hvem er det som kan komme nå da? Deviant + dama + evt kompis fra huttiheiti i norge? Hille Ovrebekk Pallesen Meg + dama Ser ut som om det blir litt bedre oppmøte enn sist gang ihvertfall... Edit: Yr.no melder om 0mm nedbør hele dagen, men masse flotte skyer og litt sol forhåpentligvis... Evt hvis det pøsregner i morgen ca i 12 tiden får vi bare avblåse det.. Jeg er også med kan du sjønne Lenke til kommentar
deviant Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Utfor hovedinngangen til togstasjonen i Stavanger. Hvem er det som kan komme nå da? Deviant + dama + evt kompis fra huttiheiti i norge? Hille Ovrebekk Pallesen Meg + dama Ser ut som om det blir litt bedre oppmøte enn sist gang ihvertfall... Edit: Yr.no melder om 0mm nedbør hele dagen, men masse flotte skyer og litt sol forhåpentligvis... Evt hvis det pøsregner i morgen ca i 12 tiden får vi bare avblåse det.. Jeg er også med kan du sjønne Vi kommer selvsagt =) Meg og madammen, pluss fotokompis fra Lofoten ja Tar kanskje med et par andre fotointeresserte venner også. Vi møtes klokken 13 hvor? Endret 6. juli 2008 av deviant Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) 13. foran hovedinngangen til togstasjonen Været ser greit ut, her på hundvåg er det litt overskyet men ser ikke ut til at det kommer til å regne. Edit: Over til viktigere saker; er det noen som har engangsgrill? Edit: FYI: Bekreftet(?) liste: Deviant + dama + kompis fra lofoten Hille - Med bil Ovrebekk Pallesen - med bil (?) Meg + dama Vegard_ Hvem andre har bil? Endret 6. juli 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 hm 11 stykker som kommer? Sliter litt da. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 hm 11 stykker som kommer?Sliter litt da. Jeg teller 9... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå