haarod Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Walter er også rimelig kul! Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Når det er snakk om filmkarakterer, kommer alltid Optimus Prime først hos meg. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Glemte å nevne Dale Cooper fra Twin Peaks, en absolutt fargerik og gjennomført kul karakter. Coffee Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Cyberdyne Systems Model 101 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Riki Takeuchi i... Han spiller omtrent den samme typen person i hver eneste film, og i alle er han den største badassen ever. Her er et klipp fra Fudoh: The New Generation (1996) Se filmen hos Youtube Endret 21. juni 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Kunne ikke ønsket jeg lignet mer på men hadde vært fett og være venn med forrest gump. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Tony Montana - Scarface "Say hello to my little friend!" Vincent And Jules - Pulp Fiction Pai Mei - Kill Bill Vol. 2 Endret 22. juni 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Loz Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Er ikke en tatovert leiemorder som feller en tåre da han dreper sine ofre? Det er jo, Yo Hinomura. Også er denne karen konge. Til dem som ikke vet hvem han er så er det.. King Kong! Men, han var egentlig kulest i originalen, da var han stor. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) TYLER DURDEN Vincent And Jules - Pulp Fiction Second those Jeg liker også denne karen: Mr. Blonde fra Reservoir Dogs. Digger han forøvrig også som Budd, i Kill Bill. Endret 3. oktober 2008 av Era Vulgaris Lenke til kommentar
lamial Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Miho i Sin City Og selvfølgelig Dale Cooper Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Roy Batty (Blade Runner): De som kjenner meg vet hvilket religiøst forhold jeg har til Ridley Scotts kultklassiker Blade Runner. Og hva er vel da mer naturlig enn å starte denne listen med den desidert kuleste rollefiguren gjennom tidene, nemlig Roy Batty. For å oppsummere Roy kort så er han en replikant (menneskelignende robot, Lars anm.) som er like poetisk som han er brutal og nådesløs. I Blade Runner får Rutger Hauer/Roy æren av å fremføre den beste monologen som noensinne har blitt skrevet: "I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die." Kakihara (Ichi the Killer): Kakihara fra Takashi Miikes mesterverk "Ichi the Killer" er sammen med overnevnte Roy Batty min favorittantagonist. Kakihara er den perfekte blanding av sadomasochist og moteløve, noe som legemliggjøres av hans ekstravagante klesplagg og oppskjærte ansikt. Ash (Evil Dead-triologien): Man kan ikke lage en slik liste uten å nevne vår alles B-filmfavoritt Bruce Campbell. Og det er dermed ikke mulig å komme unna Evil Dead-triologiens Ash. En mann som erstatter sin høyre arm med en motorsag fortjener definitivt hederlig omtale under Oscar-utdelingen. Groovy! Lola (Lola Rennt): Lola var høyst trolig min aller første virkelige filmkjærlighet. Franka Potentes røde hår og utrolig karisma gjorde henne til en øyeblikkelig hit. Franka, hvis du leser dette så håper jeg snart får svar på de brevene jeg har sendt nedover. Håper forresten du setter ekstra pris på de vedlagte bildene. Zed (Zardoz): Fra å være tidenes James Bond gikk Sean Connery over til å spille i noen litt mindre profilerte filmer. Zardoz er en av de filmene vår godeste Sean sikkert skulle ønske at han aldri gjennomførte. I Zardoz spiller han en ensom vandrer med navn Zed som bestemmer seg for å gjøre opprør mot den onde Guden Zardoz som hersker over mennene og får de til å hate sin egen penis(!). Legg spesielt merke til ridestøvlene, den røde trusen og ikke minst den fantastiske hestehalen. Ahh, sexgud! Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Rain, fra Resident Evil! Badass, og Chexey! Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 joe dirt fordi han er überkul og har den feteste hockeysveisen ever Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Dr. Emmet Brown av Christopher Lloyd. Fra Back to the Future triologien Indiana Jones trenger ikke å si mer Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Indiana Jones trenger ikke å si mer Jo? Lenke til kommentar
EvenSteven92 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Indiana Jones er hardcore. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 En sjarmerende arkeolog som i rettferdighetens navn juler opp nazister med pisk og never er selvsagt hardcore. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Bullseye fra filmen Daredevil, kunne også tatt med Daredevil selv. Men synes han her er best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå