haarod Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg tenkte det kunne være morsomt å se hvilke filmkarakterer folket mener er de kuleste. Siden kul er et ganske vidt begrep kan jeg vel definere kul i denne sammenhengen som personer du kunne ønske du var venn med eller kunne ønske du liknet mer på. Jeg regner med at det er en del karakterer som kommer til å komme opp ofte, og for å unngå at det blir en ren telletråd vil jeg gjerne at du utdyper nærmere hvorfor du synes han er kul og gjerne legger til et bilde. Doc Holliday: Replikkene kommer hele tida og han kødder med "skurkene" uten en antydning til å være nervøs eller redd. Lenke til kommentar
Withnail Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg tenkte det kunne være morsomt å se hvilke filmkarakterer folket mener er de kuleste. Siden kul er et ganske vidt begrep kan jeg vel definere kul i denne sammenhengen som personer du kunne ønske du var venn med eller kunne ønske du liknet mer på. Jeg regner med at det er en del karakterer som kommer til å komme opp ofte, og for å unngå at det blir en ren telletråd vil jeg gjerne at du utdyper nærmere hvorfor du synes han er kul og gjerne legger til et bilde. Doc Holliday: Replikkene kommer hele tida og han kødder med "skurkene" uten en antydning til å være nervøs eller redd. Jack Burton. Nuff said. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 En karakter som ofte dukker opp i denne sammenhengen, er Tyler Durden fra David Finchers Fight Club. Ingen begrunnelse trengs, for han er rett og slett bare råtøff. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Karakterer som jeg skulle ønske jeg var venn med: Jay and Silent Bob. Hadde vært utrolig kult å henge med denne duoen fra Kevin Smiths verden. Jeg har også alltid drømt om å ha en vennegjeng som Cartman, Stan, Kyle og Kenny fra South Park. Karakter som jeg skulle ønske jeg lignet mer på: Jules fra Pulp Fiction. Fyren er rett og slett bare en Bad Mother Fucker. Ingen kødder med Jules Winnfield. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Karakterer som jeg skulle ønske jeg var venn med: Jay and Silent Bob. Hadde vært utrolig kult å henge med denne duoen fra Kevin Smiths verden. Jeg har også alltid drømt om å ha en vennegjeng som Cartman, Stan, Kyle og Kenny fra South Park. Karakter som jeg skulle ønske jeg lignet mer på: Jules fra Pulp Fiction. Fyren er rett og slett bare en Bad Mother Fucker. Ingen kødder med Jules Winnfield. Hell yeah, motherfucker. Min: Brick Top fra Snatch. Fanastisk figur, komisk, raske kommentarer og herlig gangster. Dersom du ikke har sett filmen så anbefaler jeg deg å se den, et av de beste filmene som noensinne er laget etter min mening, dersom du har sett den, så få tilbake noen minner fra dette klippet av Brick Top: Turkish: You take sugar? Brick Top: No thank you, Turkish; I'm sweet enough. Herlig! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jules fra Pulp Fiction er absolutt et forbilde. En annen fantastisk rå karakter er Mr. Miyagi. Alltid gode råd på lur, og en jævel i karate. Det karismatiske utseendet trekker ikke akkurat ned: Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Flea wolf Endret 17. juni 2008 av Jan-Erik Lenke til kommentar
athorb Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Clintern er nå hardcore uansett hva han måtte finne på. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Haha sant nok. Both Harry & Blondie Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Blir nok ganske mange å velge mellom, så her er tre stk. Ash (Evil Dead / Army of Darkness) Ripley (Alien) Sarah Connor (dette er fra tv-serien, men hun er enda kulere enn i filmen.) Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Ingen er mer opphengt i og løse Pi gåten en denne karen Darren Aronofsky`s - Pi Endret 17. juni 2008 av Sir_Tonnes Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ingen kulere enn Tony Montana. Say hello to my little friend! Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Mickey Rourke som Marv Marv: I love hitmen. No matter what you do to them, you don't feel bad. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 1. Pinhead (Hellraiser) 2. John McClane (Die Hard) 3. Toxie (The Toxic Avenger) Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ser du ikke likheten mellom Toxie og Sloth da GoreGalore? Sloth fra The Goonies Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Ser du ikke likheten mellom Toxie og Sloth da GoreGalore? Sloth fra The Goonies Hehe, jøss Endret 17. juni 2008 av GoreGalore Lenke til kommentar
Speik Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Finner ikke tråden akkurat nå, men det finnes en lik tråd som til og med inneholdt en poll. Var det ikke MacGyver som vant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå