Selvin Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Yay folks, fant ut en knall ting i dag. På nettsida til Battlefield: Bad Company kan du linke EA-kontoen din opp mot PSN-IDen din, så har du mulighet til å sjekke stats online etc. Du kan også sjekke en ting til, nettopp dette: Som vi vet har BF: BC release i slutten av juni, nærmere bestemt om nøyaktig 10 dager. Betyr dette at vi ganske snart håper på oppdateringen? Etter at jeg oppdaget dette må jeg si at håpet mitt om en ganske snar oppdatering ble forsterket flere hakk. Hva sier dere folkens? Endret 16. juni 2008 av Selvin Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 var det ikkje snakk om 18 juni då..? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) var det ikkje snakk om 18 juni då..? Husker jeg leste noe om det en plass, det var vel et online magazine som hadde klare på kilder at 2.4 kom 18. juni. Sålenge dette ikke var et klart utsagn fra selve sjefen, Sony, så må det tas med en klype salt. Håpet lever ivertfall for min del, og jeg gleder meg stort til å se hva som skjer! Endret 16. juni 2008 av Selvin Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 var vertfall ein bra observasjon du gjore der med den screenshotten..spørsmålet er nok ikkje om det kjem, men når.. la oss håpe på 18 juni. Det hadde vel vore kome offisiell melding no. Spørst om den kjem med det første då.. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Sjekk dette: http://www.gametrailers.com/player/35213.html Endelig bevis? Dette kan også bety at det er bare for BF spillet. Jeg lurer på om Trofeene kommer til å ha forskjellig verdi. Hadde vært fint om det var en større trofe for å runde et spill enn f.eks. å drepe en fiende mens du hopper. Endret 17. juni 2008 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Kan være, men kan og være sånn som med Uncharted sine. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Kan være sikker på at 2.4 kommer for 10. Juli, når Burnout Paradise gir in-game playlist til PS3-versjonen med Cagney-updaten. GLEDER MEG TIL BEGGE!!! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Kan være sikker på at 2.4 kommer for 10. Juli, når Burnout Paradise gir in-game playlist til PS3-versjonen med Cagney-updaten. GLEDER MEG TIL BEGGE!!! Hadde jo vært like greit å bare få det imorgen(18.6) Håper virkelig det kommer nå i slutten av juni isteden for starten av juli :!: Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hadde vært bøst, da ligger det vel på lik linje med xbox sine achievements ca:) ikke det at jeg elsker dem, men det er litt gøy å få noen av og til og er et mål å jobbe seg mot som engasjerer spilleren mer! Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 vel ryktene sier en gang i denne måneden så det er vel bare og vente og se. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 vel ryktene sier en gang i denne måneden så det er vel bare og vente og se. Og hvis ikke dette kommer imorgen, kan vi ihvertfall avkrefte det ryktet Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Litt merkelig e at Sony ikkje har sagt noe om ryktene. Men men. Det kommer når det kommer. Ikkje noe vits i å vente på noe man ikkje vet når kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå