Gå til innhold

BK: Et par spesielle dører og en stor tønne

Anbefalte innlegg

Pt har jeg ingenting utestående med et parkeringselskap, men med en gammel Honda klarte jeg å pådra meg 8000 i parkeringsbøter på to måneder. Jeg må med andre ord ha en svært ond forhistorie. Og en så ond person tyr gjerne til skitne metoder for å ha kontrollen over deilige locations. In war and art osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Din ondskap kjenner ingen grenser. Betal avlat til Biskop Aldra i den überpatriarkalske fotomenigheten. Avlat som aksepterers er Olympus XA. Dersom avlat ikke betales må en belage seg på foredrag fra en gjennomsnittelig Elkjøp-selger om hva som betyr noe for bildekvalitet.

Du er advart!

Lenke til kommentar
Dersom avlat ikke betales må en belage seg på foredrag fra en gjennomsnittelig Elkjøp-selger om hva som betyr noe for bildekvalitet.

Det der er forbi ond. Direkte diabolsk er det.

Ellers er jeg egntlig enig i den kritikken som kom fra PM om bildene - med et unntak; jeg likte også bilde #2. Det som trekker ned for meg, er at døren er midtstilt i kjedelige omgivelser. Der burde du prøvd andre utsnitt.

Tom

Lenke til kommentar

Men hvem som er den egentlige antikrist har vi jo funnet ut, gjennom den uhildede, og nå opphøyde Tomsi42. Som i sin umåtelige visdom har påpekt at min sjarmerende hverdags-ondskap overgås av mørkere krefter i denne tråden. Heldigvis er jeg kristen, og er til enhver tid utstyrt med single malt og vievann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...