Gå til innhold

BK: Et par spesielle dører og en stor tønne

Anbefalte innlegg

Pt har jeg ingenting utestående med et parkeringselskap, men med en gammel Honda klarte jeg å pådra meg 8000 i parkeringsbøter på to måneder. Jeg må med andre ord ha en svært ond forhistorie. Og en så ond person tyr gjerne til skitne metoder for å ha kontrollen over deilige locations. In war and art osv.

Videoannonse
Annonse

Din ondskap kjenner ingen grenser. Betal avlat til Biskop Aldra i den überpatriarkalske fotomenigheten. Avlat som aksepterers er Olympus XA. Dersom avlat ikke betales må en belage seg på foredrag fra en gjennomsnittelig Elkjøp-selger om hva som betyr noe for bildekvalitet.

Du er advart!

Dersom avlat ikke betales må en belage seg på foredrag fra en gjennomsnittelig Elkjøp-selger om hva som betyr noe for bildekvalitet.

Det der er forbi ond. Direkte diabolsk er det.

Ellers er jeg egntlig enig i den kritikken som kom fra PM om bildene - med et unntak; jeg likte også bilde #2. Det som trekker ned for meg, er at døren er midtstilt i kjedelige omgivelser. Der burde du prøvd andre utsnitt.

Tom

Men hvem som er den egentlige antikrist har vi jo funnet ut, gjennom den uhildede, og nå opphøyde Tomsi42. Som i sin umåtelige visdom har påpekt at min sjarmerende hverdags-ondskap overgås av mørkere krefter i denne tråden. Heldigvis er jeg kristen, og er til enhver tid utstyrt med single malt og vievann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...