Populært innlegg EspenFe Skrevet 16. juni 2008 Populært innlegg Del Skrevet 16. juni 2008 Bruker 1: hvordan?Det er vel ikke noe rec. lvl? Bruker 2: Du må først skrive "ASL PLZ?!" i chatten, så følger du det som står. Bruker 3: Du må først skrive "ASL PLZ?!" i chatten, så følger du det som står. ingen som svarer meg i chatten!* Bruker 4: Jeg HÅPER du tuller? laugh.gif Jeg lo :!: 13 Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 tenkte jeg skulle putte den her selv Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 zomg! haha, jeg lo høyt og lenge Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Huff. Det er ikke alltid lett å være naiv på forum Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 I didnt get it.... Det var ein liten fyr som lurte på om det er mogleg å ha sex i Age of Conan noko eg meinar ikkje skal vere mogleg. (Har iallefall ikkje høyrt om nokon som har kunne gjort det). Så lurte han på korleis ein gjer det.. Så var det tydeligvis ein brukar som utnytta sjangsen til å ha det kjekt. Resultatet ser du! Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Haha. N00b lizm. Endret 29. juni 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 hahaha fine. mange kule gullkorn fra forumet ser jeg men må få nevne en ting og det er at det går faktiskt ann å knulle horer i AoC. de står i guild city og hvis du prater med de må du betale 15sølv så får du trusa til de etterpå Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hadde homse sex med en dude når jeg var kriminell engang. Tror det var i wild lands. Vart redd etter på, når det gikk opp for emg va jeg hadde gjort 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 age sex location På norsk: Alder, kjønn, sted du er. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 hehe lo godt Du kan ha sex 2 gonger i AOC, første plasser er i Old tarantia common distric med fanny totrick (men du får aids) Andre plassen er då i nye adventurer pakken turan, på øya dead man's hand med ei støgge feite kjerring.ikkje testa den endå(vil heller ikkje) Får begge på Questing. Får ikkje sjå nåke ting skjermen går i svart. Veit ditte sia eg gamer aoc hakke for mykje dagane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå