Gå til innhold

Kan noen med N95 hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Mannen min klarte å knuse skjermen på mobilen sin i dag.

Kjipt nok det, men skulle så gjerne ha hatt det han har på blandt annet kalenderen.

Tlf står på, og vi prøvde å koble til med kabel, men fikk opp en melding hvor det stod

Telefonen er i filoverføringsmodus og kan ikke brukes med veiviseren Koble deg til. Avslutt filoverføringsmodusen fra telefonen hvis du vil bruke telefonen med veiviseren Koble deg til

I og med vi ikke kan se skjermen sier det seg selv at dette er litt vanskelig.

Er det noen som kan forklare hvilke taster i hvilken rekkefølge som må trykkes på for å fikse dette? Eller noen som helst andre smarte forslag??

Han har en del møter og avtaler lagret der som hadde vært litt greit å fått tilgang til!

Tusen takk for hjelpen hvis noen gidder å ta seg tid!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta ut batteriet og start telefonen på nytt. La den ligge et par minutter så du er sikker på at den har startet, og tast så PIN og trykk på venstre softkey.

Du skal nå høre Nokiamelodi.

Deretter kobler du til datakabel og trykker samme tast en gang til. (Bør vente et par sekunder slik at mobilen får opp valgmenyen.) Da skal du stå i PC Suite-modus.

-KJ

Lenke til kommentar
Ta ut batteriet og start telefonen på nytt. La den ligge et par minutter så du er sikker på at den har startet, og tast så PIN og trykk på venstre softkey.

Du skal nå høre Nokiamelodi.

Deretter kobler du til datakabel og trykker samme tast en gang til. (Bør vente et par sekunder slik at mobilen får opp valgmenyen.) Da skal du stå i PC Suite-modus.

-KJ

Tusen takk for svar, men det samme skjer...

Får bare opp den samme meldingen på PC-en.

Har aldri prøvd å koble til denne før heller, så jeg aner jo ikke hvordan det skal se ut

Lenke til kommentar

Da kikket jeg litt nærmere på saken i dag, og dette blir vanskelig. I og med at jeg har endret på oppsettet på ikoner i min meny, så er det ikke bare å trykke de samme tastene som hos meg.

I tillegg støtter ikke undermenyer snarveier, slik at du må trykke en hel del for å finne frem.

Skal se om jeg finner noen lure triks, men det ser litt mørkt ut.

-KJ

Lenke til kommentar
Kan du ikke overføre bildet til tv'en?

Hvordan gjør du det?

Hva trenger man av kabel/inngang?

Da kikket jeg litt nærmere på saken i dag, og dette blir vanskelig. I og med at jeg har endret på oppsettet på ikoner i min meny, så er det ikke bare å trykke de samme tastene som hos meg.

I tillegg støtter ikke undermenyer snarveier, slik at du må trykke en hel del for å finne frem.

Skal se om jeg finner noen lure triks, men det ser litt mørkt ut.

-KJ

Skjønner det, tusen takk for at du prøvde hvertfall!

Setter stor pris på det.

Lenke til kommentar

Hvordan gjør du det?

Husker ikke helt hva som fulgte med, men skal ha fulgt med en sånn audio/video kabel. Tror du bare kobler den til tlf og tv, for så å sette på riktig AV kanal på tv.

Lenke til kommentar

Hvordan gjør du det?

Husker ikke helt hva som fulgte med, men skal ha fulgt med en sånn audio/video kabel. Tror du bare kobler den til tlf og tv, for så å sette på riktig AV kanal på tv.

TUSEN TAKK!!!

Det fikset alt!

Visste ikke om denne kabelen jeg. Nå fikk vi henta ut all info og synket telefonen til pc suite.

Da er det bare å håpe at NetCom er kjappe med behandling av forsikringssaken!

Igjen, tuuusen takk!

Lenke til kommentar

Hvordan gjør du det?

TUSEN TAKK!!!

Det fikset alt!

Visste ikke om denne kabelen jeg. Nå fikk vi henta ut all info og synket telefonen til pc suite.

Da er det bare å håpe at NetCom er kjappe med behandling av forsikringssaken!

Igjen, tuuusen takk!

NP ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...