termination Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Enkelt spørsmål: Hvem er best av Sylvester Stallone og Arnold Schwarzenegger? Jeg syns Schwarzenegger eier Stallone noe så inni hampen, men hva syns du? Endret 19. juni 2008 av termination Lenke til kommentar
Steina Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Inni hampen? Det er jo også en plass å eie noen. Men hvordan kan du si at noen overgår Rambo? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Tja, aldri sett Commando med Arnold i hovedrollen. ^^ Hadde nok tatt Stalone.. Å nevne Chuck norris i denne sammenheng blir vel som å skyte spurv med kanon dog. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Forferdelig emnetittel. I en skakket stund tenkte jeg at de endelig skulle spille mot hverandre. Burde kanskje skjønt at det var en meningsløs tråd når den var skrevet med Caps Lock Uansett, vanskelig race, tror kanskje jeg holder en knapp på Sly. Han trenger ikke mange hjelpemidlene for å drepe. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Sylvester Stalone, uten tvil! Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Har jeg tatt en tidsmaskin tilbake til 80 tallets diskusjonsforum her nå? Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 fysisk er schwarzenegger overlegen stallone som skuespiller ville jeg satt stallone foran schwarzenegger filmmessig er det omtrent 50/50 antall filmer jeg liker fra begge, men noen av filmene til arnie er allikevel størst favoritt, blant annet predator Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Arnold er selvfølgelig best. Stallone (både Rocky og Rambo) er en pyse. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Stallone er nå rimelig upinglete i Rambo (særlig 4ern) spør du meg. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Var det noen som sa Rambo var pinglete? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Begge er småtrasige som skuespillere og å se på hvem som er sterkest er for banalt til å være med på, men jeg kan bedømme filmene deres. Rocky I og IV, First Blood og Judge Dredd hos Stallone, mens Schwarzenegger kan by på Terminator 1 og 2, True Lies og Total Recall. De stiller ganske likt, men med The Sixth Day, Eraser og Predator stikker Arnold av med seieren. Stallone har dog den beste rollen, uten tvil, med Rocky. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hvorfor er ikke Bruce med i denne tråden, greint nok, han er vel kanskje litt mer skuespiller en de to andre, men han er jo fremdeles en av de 3 storte 80-90talls action stjernene av de 2 velger jeg Stalone Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 STALLONE HAR GITT MEG MER GLEDE OVER ÅRENE; ENN SCHWARZENEGGER PGA ROCKY OG RAMBO. Caps lock er ganske '98. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 STALLONE INGEN TVIL Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Pyser begge to. Kan ikke måle seg med Dolph Lundgren. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) de fleste filmene til dolph lundgren er jo håpløse ... til og med van damme er bedre. eller begge i samme film er kanskje best men seriøst, stallone er jo udiskutabelt bedre skuespiller enn schwarzenegger. jeg kunne ikke annet enn å le når arnie skulle fåå et tårete sammenbrudd i end of days. ikke akkurat oscar verdig da. arnie kan spille tøffing til tusen og da er filmene råe (predator, true lies etc). men ikke mye annet han duger til. stallone har om ikke s¨å altfor mye større repertoar, såå ihvertfall litt bedre kaliber som skuespiller. stallones beste skuespill = cop land, hands down. Endret 17. juni 2008 av 360rooolez Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 de fleste filmene til dolph lundgren er jo håpløse ... til og med van damme er bedre. eller begge i samme film er kanskje best Tja, jeg finner ihvertfall Universal Soldier ganske så underholdende. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Stallone er den beste skuespilleren av de to. Men Arnold er den råeste. Tenker da først og fremst på fysikken, men også aksenten som er helt fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå