Mato Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hei det er vell og lenge siden The eXperience ble avholdt , og det blir ikke noe i år , og når dette kommer et nytt blir det garantert laget et nytt forum . derfor mener jeg dette forumet burde stenges for nye innlegg . faktisk så har jeg akkurat rapportert 10-15 poster der som alle var feilpostet , dette viser jo bare at dette forumet skaper forvirring for nye brukere og de tror de kan få svar på ting som ikke omhandler txp der . det har vell heller ikke vært noen nye relevante innlegg der på veldig lenge og sjansene for at det dukker opp noen er vell meget små Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Kommer nok til å flytte det inn under "Lan-parties" og evt. stenge det. Skal forhøre meg litt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 kan jo lage det som et arkiv som hwlan06 , under en eller annen bortgjemt plass Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg