Painapple Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Ok min første brødshivo er lagd. Hadde ikkje skinke så eg heiv på noko anna; eplomme! Smakte faktisk bra . Vel her er bilete før og etter Endret 23. juli 2008 av Painapple Lenke til kommentar
xersess Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 xersess satt ute i solen idag og prøvde ut "brødshivo"! Overaskende godt! Brødshivo bestod seg av, brød, vanelig kokt skinke, ost, ananas og grillkrydder. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 skal prøves Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) *krysser hurtig av på "to-do"-listen* ser unektelig godt ut! ---- *krysse tilfredstilt av på "to-do"-listen* VAR unektelig godt! Endret 31. juli 2008 av Slimda Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Skal prøves imorgen da jeg står opp, med et glass med kald melk...Det er godt til slik mat Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Dette skal jeg prøve! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Prøvdes idag og det funker bra Prøves nok flere ganger Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Tredje Brødshivo-måltidet mitt er under vei. Første gang med vanlig kokt skinke og Piffikrydder. Andre gang med Middagspølser, Chiliketchup og Piffikrydder. Denne gangen, Falukorv, chiliketchup og piffikrydder! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Slimda: Hvilket måltid var best? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Falukorv er, selvsagt, den beste retten, ganske enkelt fordi Falukorv har langt mer smak enn den norske middagspølsen. Men, gode alle tre! Chili-ketchup satte virkelig prikken over i-en. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 kom med flere bilder da folkens! viktig å måtte dele sitt måltid med andre Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Dette virker jo som grei hybelmat Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Nytt navn burde vel være orden. "Brødshivo" er jo dialekt for brødskive. Ser unektelig godt ut, men jeg har ikke kjøtt Kakskiv! Også noe som betydde at vi var ferdig for dagen i førstegangstjenesten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) ... Endret 24. oktober 2019 av Slettet-v6cLnSOv3V Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Lagde min andre idag.. ikke verst om man bruker fantasien.. Her blir det Tabasco, salt/pepper, skinke seff, Jarlsbergost, jalapeño, basilikum. Varierer, tar ikke alt på en gang seff Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 skjer med folk som whiner over at det ikke ser godt ut eller no annet skvip de hoster opp?? liker du ikke det du ser så kan du vel heller bare holde kjeft å knaske på det kanin fôret dere spiste fra før.. who gives a damn hva dere syns? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Hvem sitt innlegg er det du sikter på nå? Endret 11. august 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 skjer med folk som whiner over at det ikke ser godt ut eller no annet skvip de hoster opp?? liker du ikke det du ser så kan du vel heller bare holde kjeft å knaske på det kanin fôret dere spiste fra før.. who gives a damn hva dere syns? Jeg er på din side av saken her, har veldig lyst å prøve dette selv. Men her er du litt selvmotsigende, nettop fordi du bryr deg. Hvis du ikke bryr deg, ikke bry deg. Når jeg lagde en porsjon av dette skvipet kom jeg faktisk i lokalavisen. Her er vel uttalelsen han sikter til. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Ok.. bevis G.Julius? Temmelig liten plass du bor på da.. Endret 11. august 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Er det egentlig noen forskjell på å spise dette og å spise selvkomponert ostesmørbrød med kniv og gaffel? Om det faktisk er en smaksforskjell er det kanskje verdt å prøve. Men om ikke så tror jeg at jeg holder meg til det tradisjonelle og mye enklere å lage ostesmørbrødet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå