Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) ... Endret 24. oktober 2019 av Slettet-v6cLnSOv3V Lenke til kommentar
lamial Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Men herregud da! Sa jo at jeg hadde brukt feil ost! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg prøvde faktisk også å lage dette og jeg skjønner ikke hva hysteriet dreier seg om. Ost med brød er ikke noe godt! Bare hvordan "retten" ser ut gjør at en får lyst til å spy, da passer det bra at det allerede ser ut som spy, så er mye av jobben gjort. Såklart blir det ikke så godt om du kjøper det billigste brødet og den kjipeste osten du finner! Prøv med forskjellige varianter, og miks litt, så blir det godt skal du se Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg prøvde faktisk også å lage dette og jeg skjønner ikke hva hysteriet dreier seg om. Ost med brød er ikke noe godt! Bare hvordan "retten" ser ut gjør at en får lyst til å spy, da passer det bra at det allerede ser ut som spy, så er mye av jobben gjort. Såklart blir det ikke så godt om du kjøper det billigste brødet og den kjipeste osten du finner! Prøv med forskjellige varianter, og miks litt, så blir det godt skal du se Og hvilket brød og hvilken ost brukte jeg? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Og hvilket brød og hvilken ost brukte jeg? First Price brød som er en uke gammelt. Mugost som er bokstavelig talt muggen. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Og hvilket brød og hvilken ost brukte jeg? First Price brød som er en uke gammelt. Mugost som er bokstavelig talt muggen. Fordi jeg bor i Asker hvor alle har mange milliarder i banken finnes ikke slik kvasi-mat i butikkene. Når jeg lagde en porsjon av dette skvipet kom jeg faktisk i lokalavisen. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Det her så funky ut, tester til frokost. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Bra utsagn G.Julius, skjønner at du har tatt nicket ditt fra en ape Lenke til kommentar
Arne Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 MMM!!! Lagte det nettopp, og det smakte fortreflig! Norwegia, grovbrød, tabasco, salt pepper og en god del fårepølse! Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Bra utsagn G.Julius, skjønner at du har tatt nicket ditt fra en ape Burde jeg heller kalt meg Arne? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Det hadde nok ikke hjulpet i ditt tilfelle Lenke til kommentar
Arne Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hva faen har nicket mitt med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Lurte bare på om det var bedre at jeg brukte mitt ekte navn. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Så lenge du ikke heter Arne, så er det helt greit for meg. Tilbake til topic! Noen som har smakt med tabasco? Syntest det gav god smak i tillegg til sterkheten. Lenke til kommentar
ace855 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Joda... Lagde meg brødshivo til frokost i dag, ble nettop ferdig... Var ikke det helt store men det var en fin frokost, kan være det ble litt rart fordi jeg hadde en sånn über-mager ostetype... Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Noen som har smakt med Gräddost på? Osten er dyr men veldig feit og smakfull. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Gräddost er godt, tror den kan være bra. Men man blir nok fort mett, så for stor porsjon er ikke til å anbefale. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Nytt navn burde vel være orden. "Brødshivo" er jo dialekt for brødskive. Ser unektelig godt ut, men jeg har ikke kjøtt Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Mhm.. må testes. Btw, krydderet må på før du varmer det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå