marlboro! Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 ALT som inkluderer ost er godt. Skitne tanker. Men, dette må prøves Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 EDIT: Trådstarter har glemt en liten ting, i beste Jokke-stil: "Til denne retten passer det best med en kald øl. Velbekomme." Fixed Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 *mine innlegg* Skal prøves når jeg får jagd mamma på butikken i morgen. 8D Lenke til kommentar
MortSolb Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Dette så jo genialt godt ut! Skal uten tvil prøves i morgen! EDIT: Da var det prøvd, og det var faktisk mye bedre enn ventet! Anbefales på det varmeste;) Endret 2. juli 2008 av Moortz Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Veldig godt Brødshivo er! så eg tenkte ej skulle prøve med noe meir pålegg! hmmm... trur eg prøver sprøstekt løk tenkte eg. de blei ikke noe godt! P.S: ikke ta de som rart å ta på brødshivo! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Må prøve denne til frokost en dag tror jeg. Så artig ut. Jeg må bare ha noen tomatsaus ol. på. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Spiser det HVER dag til frokost jeg^-^ Er så sykt godt. Lenke til kommentar
probin Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 damn.. har så sykt lyst å lage mat jeg nå :S.. ser utrolig godt ut samtidig som det ser sykt enkelt ut til og med jeg klarer å lage det der hadde mamma hørt meg nå, trur jeg at jeg hadde fått penger :O Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hvis dere har noe salsa stående i kjøleskapet etter taco o.l, så passer det også glimrende til slike retter Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Dette var kjempegodt. Fikk i meg seks brødskiver i dag, vanligvis spiser jeg bare to til frokost. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Alt det så godt ut. Utenom det siste bildet... :S Tror jeg lager en til kvelds idag. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 var godt dette å likte måten å spise den på bedre en ostesmørbrød, ellers var det ca. det samme. nestegang blir det mer tweaking vil jeg tro! og en kald pils gjorde seg, synd brødshivon ble ferdig lenge før ølen ;p Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) ... Endret 24. oktober 2019 av Slettet-v6cLnSOv3V Lenke til kommentar
samebob Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 klarte meg med 3 brødskiver jeg, selv om jeg var skrubbsulten blir vell dette til frokost imorgen også, men skal prøve en liten vri, vilken vri vet jeg ikke enda men. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Aner jeg marked for dette? Brødshivo AS er et firma som lager mat for ungdommer i Norge. I pakken finner man alt som trengs, og det er bare å sette det i stekeovnen på x antall grader i y antall minutt. Mikrobølgeovn kan også benytte osv.. Edit: Forøvrig skal jeg lage dette til frokost i morgen den dag! Endret 6. juli 2008 av Goodkat Lenke til kommentar
Annalfabet Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Ser spennende ut! Må prøves en dag, dette Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) ... Endret 24. oktober 2019 av Slettet-v6cLnSOv3V Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Heyya! Dette skal prøves i morra! (Uten skinke vel og merke, er ikke så glad i skinke i ostesmørbrød, mulig jeg slenger på litt Pepperoni da ) Kommer til å ha på Pizzakrydder og pommes frittes kydder (Drit digg i ostesmørbrød) Lenke til kommentar
M-J Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Mamma så med store beundringsverdige øyne på Brødshivoen min i stad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå