WheelMan Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Men, merkelig som det virker, så fikk man liksom lyst til å lage seg opphøggede brødskiver, steke dem i masse krydder, dynke i smeltet fett, hive på litt egg, ost og nugatti. For så å blande det i foodprosessoren med kulturmelk, la det hele svelle i 3 minutter før man smører gugga utover stekeplaten og steker hele greia i ovnen i 10 minutter ved 225C. Seriøst? Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Brødshivo = naaaaaaaam....! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Dæven dundre. Dette ga toastjernet seriøs utfordring. Må prøves en dag, så faktisk kjempedigg ut. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Laget meg akkuratt! men skulle du sett! der kom min brødrene mine og lyst på litt! Lenke til kommentar
safags Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) skal testets i morra,Noe annet en usukkra havregryn:P Skal ha mer, kanskje legge til noe annet. litt armeridder røre imellom lagene ? Og forskjellige krydder. Oj ble sulten nå i disse natte timene! edit: ble litt inspirert av BeFs. Ta alt godt som kan være mulig å lage en røre av og steke det :)evnt brødterninger og helle røren oppå dem. Endret 25. juni 2008 av greveen Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Her sitter jeg jaggu og rent gjesper etter en brødshivo. Takk for tipset, nå har du reddet frokosten min Lenke til kommentar
M-J Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 ser frem til morgendagens frokost Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg synes det smakte like godt som på hele brødskiver. Eneste forskjellen jeg merket var at jeg slapp å tygge så mye. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Selvfølgelig smaker det likt, det er jo det samme pålegget.. Ost + Skinke, og kanskje litt krydder. Poenget er vel at det skal være litt annerledes en det vanlige ostesmørbrødet Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Selvfølgelig smaker det likt, det er jo det samme pålegget.. Ost + Skinke, og kanskje litt krydder. Poenget er vel at det skal være litt annerledes en det vanlige ostesmørbrødet Jeg gleder meg til noen har kjørt samme ingrediensene i en foodprosessor slik at det blir til flytende form. mmmm... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Er nok digg bare man dropper microbølgeoven Må bare ha på nok krydder og OREGANO... aldri glem oreganoen Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Er nok digg bare man dropper microbølgeoven Må bare ha på nok krydder og OREGANO... aldri glem oreganoen Aldri bruk for mye oregano heller. Lett å få for mye av det gode. Jeg brukte grillkrydder og oregano på min Brødshivo. Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Det var kjempegodt! Jeg lagde også en versjon med peperoni og hvitløksrømme oppå, anbefales Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Det må jeg prøve, blir nok til kveldsmat det Kanskje ta ketchup på også (Men ikke i microen) Endret 25. juni 2008 av Latterkongen Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Tror kanskje jeg prøver med hvitløksrømme engang, uansett om det gjør lukta te munnen min, evûl.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Spiser ikke så fint brød til vanlig, så i dag kjøpte jeg en pakke mini toasts. Resultatet ble ikke så verst, men jeg hadde bare pepper og kunne kanskje brukt en litt annen saus enn ketchup. EDIT: Trådstarter har glemt en liten ting, i beste Jokke-stil: "Til denne retten passer det best med en kald øl. Velbekomme." Endret 26. juni 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Dette så utrolig godt ut! Skal såå prøves imorgen! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Eneste grunnen til at jeg velger brødshivo isteden for vanlig ostesmørbrød er fordi jeg kan legge til andre ingredienser enklere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå