MarXuzZ Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hei! Jeg lurer på om det er mulig å se NBA på direkte sendt TV i Norge? I så fall hvilken leverandør og hvilke kanal(er) er det jeg trenger? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Er virkelig en stund siden jeg har sett NBA her hjemme i norge. tror det var på 90 tallet når vi hadde parabol. Savner faktisk Basketkamper på tv! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Driver å undersøker dette jeg også. Canal+ har vel sendt det tidligere, men har ikke hørt noe om at de skal sende det kommende sessong. Prøver å finne ut om NASN kanskje sender det, da de hvertfall sender MLB, NHL, NFL etc. Dette er også en kanal som er tilgjengelig med digital-TV fra GET. Lenke til kommentar
Mandelpotet Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Er ikke mulig, NASN sender College Basket og College Football, IKKE NFL Lenke til kommentar
kimman Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Har en gruppe i Facebook der folk vil ha NBA kamper på norsk tv. Der kan du få litt informasjon. http://www.facebook.com/group.php?gid=19142519640 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Husker NBA ble sendt på TV Norge før i tiden! Med Arnstein Friling som kommentator. Savner det Lenke til kommentar
baltazar83 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hei!Jeg lurer på om det er mulig å se NBA på direkte sendt TV i Norge? I så fall hvilken leverandør og hvilke kanal(er) er det jeg trenger? Hei, Tror ikke det er noen leverandører som kan gi deg det pt, men på nba.com er det jo mulig.... Lenke til kommentar
yao Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det jeg har gjort flere ganger er følgende: Koble datamaskinen til tven, sånn at bildet på pcen er på tvn. Deretter finner du deg en side som streamer kampen du vil se (eks www.myp2p.eu) og setter den på. Så ere bare å kjøre fullscreen og kose seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå