Eplekaka88 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Jesh... Er det nokken i norges land som har ei slik linse? Ver so snill og del erfaringer... må vite om denne linsa er god og fungerer til alt mulig og skarpheit og slikt. https://prisguiden.no/product.php?productId=79164 Endret 16. juni 2008 av Bolivar Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Skal hente den på torsdag jeg, så jeg vet ikke enda.... RandiA Lenke til kommentar
akle Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Har hørt at den skall være meget bra, i alle fall til første gangs kjøper! Men er ikke sikker, har bestilt den, men ikke fått den enda! Endret 16. juni 2008 av akle Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ut ifra de testene som er gjort, så er dette et veldig godt kjøp. Skal du ha noe som klart er bedre, så må du nok doble prisen, og da må du velge om du vil ha IS eller kortere brennvidde. Tom Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Jeg har hatt den en stund nå. Vet dessverre ikke hvordan denne linsa er sammenlignet opp i mot andre. Her er noen bilder jeg tok med objektivet Hvis du lurer på noe er det bare å spørre Endret 17. juni 2008 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå