Gå til innhold

Hvordan ha sex på age of conan?


Anbefalte innlegg

Helt korrekt!

Det finnes utrolig nok haugevis med spill der ute som har sex som hoveddel av sitt gameplay, å tro at man vil finne det i et norskprodusert mmo er kanskje litt optimistisk, uansett 18års grensen (som forøvrig ganske tydelig har fra 0-1% effekt).

 

Jo, det har vist seg at det finnes "voksne" som har glede av sex i spill. Why?

Du trekker konklusjoner uten å vite noe sikkert. Hvordan kan du vite at trådstarter er under 18?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Helt korrekt!

Det finnes utrolig nok haugevis med spill der ute som har sex som hoveddel av sitt gameplay, å tro at man vil finne det i et norskprodusert mmo er kanskje litt optimistisk, uansett 18års grensen (som forøvrig ganske tydelig har fra 0-1% effekt).

 

Jo, det har vist seg at det finnes "voksne" som har glede av sex i spill. Why?

Du trekker konklusjoner uten å vite noe sikkert. Hvordan kan du vite at trådstarter er under 18?

Han kom med tre påstander.

Han sier at det finnes voksne som har glede av sex i spill.

Han sier at det er optimistisk å tro at man finner det i dette spillet.

Han sier at aldersgrenser på spill ikke funker.

 

Ser ikke at han nevner trådstarters alder.

 

Ennlighten me plox

Lenke til kommentar
Slutt nå med den jævla mobbinga.

 

Edit: Til trådstarter er ganske sikker på at det ikke er mulig.

 

You reap what you sow.

 

Kan ikke starte en sånn tråd uten å få slengt et par kommentarer etter seg. Om de som slenger kommentarene burde gjøre slikt er en annen sak.

 

Men jeg slutter å poste i denne tråden nå. Kom nettop på at tråder som kommer til å bli stengt kan man bli utestengt for å poste i.

 

Tråden er lite seriøs. Trådstarter har fått svaret sitt.

Tråden kommer til å bli stengt, så la den flyte inn i mørket.

Lenke til kommentar
Helt korrekt!

Det finnes utrolig nok haugevis med spill der ute som har sex som hoveddel av sitt gameplay, å tro at man vil finne det i et norskprodusert mmo er kanskje litt optimistisk, uansett 18års grensen (som forøvrig ganske tydelig har fra 0-1% effekt).

 

Jo, det har vist seg at det finnes "voksne" som har glede av sex i spill. Why?

Du trekker konklusjoner uten å vite noe sikkert. Hvordan kan du vite at trådstarter er under 18?

Han kom med tre påstander.

Han sier at det finnes voksne som har glede av sex i spill.

Han sier at det er optimistisk å tro at man finner det i dette spillet.

Han sier at aldersgrenser på spill ikke funker.

 

Ser ikke at han nevner trådstarters alder.

 

Ennlighten me plox

Kansje du skal se litt bedre:

 

Bare for å ødelegge morroa.. Trådstarter er vel ikke gammel nok til å spille AoC, så noen burde vel kontakte vedkommendes foreldre å fortelle hva junior fordriver tiden sin ved pc`n med
Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar
Men jeg slutter å poste i denne tråden nå. Kom nettop på at tråder som kommer til å bli stengt kan man bli utestengt for å poste i.

Aldri hørt eller opplevd at man kan bli utestengt for å poste i en tråd som blir stengt. Posten må bryte kraftig med retningslinjene i så fall.

 

Tråden er lite seriøs. Trådstarter har fått svaret sitt.

Tråden kommer til å bli stengt, så la den flyte inn i mørket.

Hvis folk greier å holde et visst nivå på svarene trenger ikke tråden å stenges.

Lenke til kommentar

det eneste jeg har opplevd med sex" hitill i spillet er et low lvl Q i Conarch hvor jeg skulle få en uteligger eller noe sånt til å fortelle meg ett eller annet og det endte opp med at vi hadde sex (spiller female forresten). men da kom det en cutscene og så spurte han om han var god, også svarte jeg at han var dårligere enn et dødt lik eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Må jo bare svare.

 

Vet ikke om alle hørte at FunCom hadde lagt inn "horehus"? Og siden spillet er såpass barbarisk, så skulle det bare mangle om det ikke fantes.

 

En kompis av meg kjenner en som jobber med karakterutvikling i FC, og han har også sagt at det finnes, bare ikke hvor. Så det å gi trådstarter så mye pes for ett spørsmål de fleste sikkert lurer på, er jo bare tull. Men om det er selvstyrt sex med forskjellige comboer samt ekstreme fatality moves er vel heller tvilsomt. :lol:

Endret av canavasman
Lenke til kommentar

Bordellene(Horehusene) er jo overalt er i alle de store byene jeg har vært i, så ikke noe å lure på der. Men tror ikke det går ann å benytte seg av tjenestene der.

 

Man kan ikke seriøst illustrerer tidsalderen Conan tar plass i uten å ta med bordellene, da disse var like normalt som dagligvarebutikker er idag. Selv de fleste storebyer i norge hadde horehus på den tiden (hørt om Vestinden og De fire løver i bergen?)

Lenke til kommentar

ja og dette er egentlig litt dumt. I gothic 2 kunne man betale en slant for en flott liten cutscene om jeg ikke husker feil :) Slike ting gjør et spill litt gøy:) men men det er jo ikke politisk korrekt osv:)

 

Og horen i begynnelsen av spillet kan man IKKE ha sex med..så enkelt er den saken.

 

Hmm cutscene med en uteligger? hmm enten tuller du...eller så må jeg få min lvl 1 female alt, som står naken på stranden i tortage opp i level :love:

Lenke til kommentar
Hmm cutscene med en uteligger? hmm enten tuller du...eller så må jeg få min lvl 1 female alt, som står naken på stranden i tortage opp i level

Det er ikke tull. Hvis du er female så har du to valg, true med å gi han bank, eller tilby han en runde bak hjørnet. Men som nevnt så gir du han beskjed om at ikke fikk den opp. Som male så har du kun bank som alternativ. Questet får du fra den ene vakten som går rundt i Conarch Village.

 

Det nærmeste jeg har sett som kan være i nærheten av sex i conan, er spillere som løper rundt toppløse. Og det er kun to ganger jeg har møtt noen som har gjordt det. Så var det en toppløs npc i purple lotus swamp. Så det er jo helt forferdelig hvor mange pupper som blir dyttet opp i ansiket ditt ;)

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...