Daniel-san Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg er på jakt etter høyttalerstativ til Creative høyttalere (f.eks Creative 4.1 høyttaleranlegg) Men jeg har bare sett dette på deres hjemmeside og det er i tillegg utsolgt. Noen som vet hvor man kan se ellers ? :o Lenke til kommentar
kain Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Må de være fra creative jeg så biltema solgte noen bilige til å henge på veggen i den siste katalogen ellers har hifi klubben noen bra til gulv plassering da til en helt annen pris Lenke til kommentar
arcade Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Ser at Komplett har disse stativene, men at de ikke er på lager og ventes inn 25.04!! Du kan jo lese mer om disse her. Har ikke sett andre som har disse stativene, beklager. Arcade Lenke til kommentar
Bach Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Komplett har noen fra Eltax. Men de koster 395,-. IKEA har et par de kaller JUTIS og koster 185,-. Men JUTIS er så vinglete at et kosteskaft i en blomsterpotte gjør en bedre jobb. Eller du kan lage selv: Drill et hull i en mursten eller en passe stor LECA-blokk. Lim/støp fast en teltstang eller et rør i en eller annen dimensjon og materiale. Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Skal sjekke linker før jeg prøver å lage noe selv, takk for tips folks ! (Og nei, de må ikke være fra Creative.....men samme størrelse....) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå