alinor Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hei Hvordan er reglene når det gjelder bruk av kort på det første året man spiller på 11ver bane? Kan det nå gis røde kort eller er det bare gult kort med innbytte, som det var da jeg spilte? Må unnskylde meg hvis dette allerede er spurt om og svart på, er litt lat. Lenke til kommentar
vegvalg Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Nå er det noen år siden jeg var 12 også. Men tror nok fortsatt det er slik at gult kort er utvisning, men at laget får sette inn annen spiller. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 www.nff.no, står mye om aldersbestemte regler der . Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Jeg skjelte ut dommeren som 12 eller 13-åring og fikk direkte rødt. Dommeren hadde vært helt utrolig dårlig gjennom hele kampen, men jeg angrer den dag i dag på at jeg gjorde det. Back in the day når jeg ikke hadde helt kontroll på temperamentet. Edit: Det var gyldig rødt og jeg fikk to kampers karantene, så jeg antar at det er lov å gi rødt, men at regelbruddet skal være veldig kraftig. Edit2: nff.no er hjemmesiden til Norsk forening for fjellsprengningsteknikk. Den riktige adressen er http://www.fotball.no Endret 17. juni 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
alinor Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Nå kan det hende at jeg er dårlig til å lete, men det stod ikke noe der. Selv under reglene stod det ikke noe om spesielle regler for 13 årsklassen så jeg får vel ta det som om det er lov til å gi rødt. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Tror det er lov til å gi rødt. Jeg fikk rødt en gang ifjor, da jeg var 13 og da fikk jeg to gule. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Tror det er lov til å gi rødt. Jeg fikk rødt en gang ifjor, da jeg var 13 og da fikk jeg to gule. Første året på 11'er så er gult kort utvisning for resten av kampen. Jeg vet ikke om det er lov til å gi røde kort, men det er vel forskjellig fra dommer til dommer. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Har selv vært fotball dommer. Som det er sagt her før: Første året på 11'er er det gult og utvisning resten av kampen som gjelder. Aldri gitt rødt kort i denne årsklassen. Står vel hos NFF, for de som gidder å leite. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Edit2: nff.no er hjemmesiden til Norsk forening for fjellsprengningsteknikk. Den riktige adressen er http://www.fotball.no Haha! Det var ganske komisk.. On topic: Du gir ett gult kort til en spiller på laget, så må han ut av banen for resten av kampen, men de får sette på en ny spiller som erstatter. Jeg tror ikke dommerne på det nivået har med røde kort engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå