-Sturle- Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg har en kontrakt fra elixia her hvor det står: termin beløp: 392 kr. Vil dette si at jeg betaler 392kr hver tredje måned, eller hver måned? *-) Lenke til kommentar
Musty Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 termin er vel bare et begrep for "fast periode", så det er ingen fasit på hva "en termin" er, men i ditt tilfelle er en termin en måned. Så du betaler 392 kroner hver måned Lenke til kommentar
Otacon89 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg har en kontrakt fra elixia her hvor det står: termin beløp: 392 kr. Vil dette si at jeg betaler 392kr hver tredje måned, eller hver måned? *-) offtopic: 392 kr hos Elixia? Hvor er det du bor? Trodde det var mye dyrere jeg. Lenke til kommentar
-Sturle- Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg har en kontrakt fra elixia her hvor det står: termin beløp: 392 kr. Vil dette si at jeg betaler 392kr hver tredje måned, eller hver måned? *-) offtopic: 392 kr hos Elixia? Hvor er det du bor? Trodde det var mye dyrere jeg. Stavanger: Elixia st.olav 4700 i året er vel ikke så billig? Jeg trente før på en plass som het LifeStyle: 199kr måneden. Lenke til kommentar
Otacon89 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg har en kontrakt fra elixia her hvor det står: termin beløp: 392 kr. Vil dette si at jeg betaler 392kr hver tredje måned, eller hver måned? *-) offtopic: 392 kr hos Elixia? Hvor er det du bor? Trodde det var mye dyrere jeg. Stavanger: Elixia st.olav 4700 i året er vel ikke så billig? Jeg trente før på en plass som het LifeStyle: 199kr måneden. I Trondheim er det billig. Iallefall av det jeg har hørt om priser her, spesielt av elixia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå