Amberlamps Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Hei! Nå reiser foreldrene mine en uke til syden, da tenkte jeg å fikse opp utleie leiligheten vår mens de er der. Jeg har ikke mer enn 1 uke på meg, men har allerede fått tak i folk til å ta ting jeg ikke kan. (Er bare 16) Det er meningen at vi skal pusse opp litt, men da slipper han å stresse med det etter en uke på ferie. Det som skal gjøres er; - Kjøkken - Legge ny benkeplate - Ny vask - Aluminiums-plater som "veggfliser". Disse tingene blir gjort av fagfolk som jeg har skaffet. - Male lister på kjøkken. - Fjerne gammel mikrobølgeovn og skapet den står på. - Fjerne gammel, og sette inn ny søppeldunk. ------------------------------------------------------------------------ Gang; - Skal males (Denne blir litt jordfarget og koselig) - Legge inn nytt teppe. (Ikke vegg - vegg teppe) ------------------------------------------------------------------------- Soverom 1; - Vegger skal males (Litt grå/blå farge) - Taket skal males (Hvit selvf.) - Gammel maling må skrapes av vindu, og ny skal på. - Fjerne gammel telefon-inngang. -------------------------------------------------------------------------- Soverom 2; - En vegg skal males. - Skrape vindu, og male. -------------------------------------------------------------------------- Stue; - Koble opp Canal Digital. - Smøre en slags greie på skinnsofaene. --------------------------------------------------------------------------- Ting som er kjøpt inn: Grunn-heft (eller hva det nå heter) til vinduer og lister på kjøkken. Maling til alt. Benkeplate (sort) Aluminium. Søppelspann. Vask og blandebatteri. Malingsutstyr. Teppe til gang. Lampe til kjøkkentak. (Dette må min far gjøre, da det må borres i betong.) CanalDigital mottakeren har vi fra hytta. -------------------------------------------------------------------------------------------------- Er ikke så veldig mye "stort" som skal gjøres, men har kun 1 uke på meg. Blir ikke så mye tid til sosialisering Før-bilder av rommene der ting skal gjøres Kjøkken: Gang: Soverom 1: Soverom 2. Stue: Blir ikke så mye forskjell her. Bilder legges ut når ting er gjort. Jeg kommer til å oppdatere så ofte som jeg kan. PC-en er på 27/7... Endret 16. juni 2008 av DSG Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Kjøkkenet begynner å ta form: Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Soverom 1 er ferdig. Kun rydding som gjenstår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå