Gå til innhold

T720 Java problemer

Anbefalte innlegg

Det plager meg så jævlig at jeg nesten ikke får lasta ned noen tøffe spill. Jeg får lasta ned mange men ikke, Tony hawk eller tripple x. Og noen andre. Noen som har noe av det samma problemet. eller no som vet åssen man kan fixe det? Får mislykket nedlastning hele tiden nesten, noen ganger mitt i og noen ganger på sluttet av nedlastningen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HVORDAN FÅR DERE TIL Å I DET HELE TATT BEGYNNE Å LASTE NED DE SPILLENE? NÅR JEG PRØVER FÅR JEG BARE MASSE TEXT-CRAP. IKKENO LINKER ELLER NOEN TING. DET FUNKER HELLER IKKE NÅR JEG GÅR TIL URL SAKEN. ER ET NOEN SOM VET OM NOEN BRA SIDER?

Lenke til kommentar

Hender titt og ofte at nedlastninger avbrytes midt i for meg også, men så langt har det funket å starte nedlastningen igjen med en gang. Kommer lenger og lenger for hver gang ;) 4 forsøk er det meste jeg har trengt for et spill så langt. Er pes, men funker i hvertfall

Lenke til kommentar

men har du fått in Tony Hawk? Jeg prøvde 7-8 ganger, og to av gangene feilet den etter 99% - virket som det var selve installeringen som ikke startet. Mulig det kan ha noe med min software å gjøre?

Lenke til kommentar

Anbefaler alle som har t720 å oppdatere til aller nyeste firmware/software. Den retter opp alle barnesykdommene som folk klager over her på forumet.

Angående nedlasting av spill. Sjekk at du har nok ledig plass. Noen spill der ute funker fint, andre ikke. Har lastet ned Tony Hawk uten problemer.

Men første bud: oppdater softwaren :smile:

Lenke til kommentar

Jeg har også problemer med å få spillene til å virke.

Har Motorola T720, og jeg fikk lastet ned både THPS4 og Tetris, men etter at den har lastet ned spillene står det bare "Nedlasting fullført"..

Hvor er spillene?

Skal det installeres?

Og hvordan installerer man WML spill?

Skikkelig java n00b.. :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...