Rille Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hver gang jeg laster ned filmer fra Bitlord så sliter jeg med at nettverket faller ut, og jeg må restarte modemet. Dette kan skje etter noen minutter, andre ganger etter flere timer. Noen som vet årsaken til at dette skjer? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg hadde samme problem før, det som er problemet, er at modemet/routern "overoppheter" seg, og slår seg av! Det som hjelper, er og begrense farten litt Lenke til kommentar
Rille Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg hadde samme problem før, det som er problemet, er at modemet/routern "overoppheter" seg, og slår seg av! Det som hjelper, er og begrense farten litt Aha...uh...hva gjør jeg for å sette ned farten? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg har ikke bitlord, bruker µtorrent, så du går på Options og på Connections antar jeg, så setter du en max fart Du bør sette det på max 85% av linja di Lenke til kommentar
Rille Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg har ikke bitlord, bruker µtorrent, så du går på Options og på Connections antar jeg, så setter du en max fart Du bør sette det på max 85% av linja di Ai, ai captain! Det skal jeg forsøke - takk for hjelpen Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jo vær så god Jeg r ikke så god akuratt i Bitlord, men håper at det hjalp litt ! For og maximere linja så mye som mulig, så kan du dele farten din(speed test på Hw er best) på 8, så tror jeg du får farten du kan sette i bitlord klienten! Beklager, er ikke så god utenom µTorrent, så hvis det ikke går så bra, så beklager jeg lykke til ! Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 har det no å si på nedlastningsfarten etter hvilken torrent klient en bruker? viss jeg skal laste ned aksakt samme filen, vil det gå like fort i bitlord enn feks bitcomet Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Årsaken til at routeren blir overbelastet er ikke primært hastigheten, men antall forbindelser. Går man over det antallet routeren tåler så faller den ut eller blir treg (100% CPU). Det er stor forskjell på hva de forskjellige tåler, men start med 50 forbindelser globalt i torrentprogammet og se hvordan det går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå