Bandidos-Pelle Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 ..Er virkelig Panasonic GD87 et bra valg?? Les hva de synes her: http://www.itavisen.no/art/1299733.html :-? Gi meg feedback, takk! Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 GD87 er en fin telefon, men den har en del mangler som du bør være klar over: For det første mangler den Bluetooth. For det andre har den bare 1MB dynamisk minne. Dette er ikke mye dersom du ønsker å ha plass til en del ringetoner og bilder. Man kan heller ikke installere nye programmer siden telefonen ikke har Java. Dersom du er en storbruker av SMS/MMS (som jeg er selv) vil du nok ikke bli fornøyd med GD87. Telefonen kan kun lagre SMS på SIM-kortet (ikke i telefonminnet). Med andre ord får du plass til ca 15 meldinger, noe som etter min mening er forsvinnende lite. Dessuten er T9-ordboken i GD87 treg, og man kan ikke legge til nye ord i ordboken. Med andre ord ikke en bra telefon for messaging. Dette innlegget virker kanskje noe negativt, men jeg har prøvd å få frem de dårlige aspektene med telefonen. Selvsagt er det også mye positivt: Nydelig design, glimrende TFT-skjerm, masse muligheter og innstillinger. Om dette er en telefon for deg, avhenger nok mye av hvor avhengig du er av messaging. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 GD87 er en fin telefon, men den har en del mangler som du bør være klar over: For det første mangler den Bluetooth. For det andre har den bare 1MB dynamisk minne. Dette er ikke mye dersom du ønsker å ha plass til en del ringetoner og bilder. Man kan heller ikke installere nye programmer siden telefonen ikke har Java. Dersom du er en storbruker av SMS/MMS (som jeg er selv) vil du nok ikke bli fornøyd med GD87. Telefonen kan kun lagre SMS på SIM-kortet (ikke i telefonminnet). Med andre ord får du plass til ca 15 meldinger, noe som etter min mening er forsvinnende lite. Dessuten er T9-ordboken i GD87 treg, og man kan ikke legge til nye ord i ordboken. Med andre ord ikke en bra telefon for messaging. Dette innlegget virker kanskje noe negativt, men jeg har prøvd å få frem de dårlige aspektene med telefonen. Selvsagt er det også mye positivt: Nydelig design, glimrende TFT-skjerm, masse muligheter og innstillinger. Om dette er en telefon for deg, avhenger nok mye av hvor avhengig du er av messaging. Takk for svaret.. Du greide å svare på en saklig måte... Jeg sender meldinger, men jeg er ikke akkurat helt hyper... MMS og ta bilder blir vel mitt storforbruk... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Må også vite at kameraet er beregnet kun for MMS, oppløsningen er heller dårlig for PC! Men bortsett fra det en av de beste telefonene på markedet! Lenke til kommentar
CelT Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 P800 er vel ment for helt annen bruk ettersom den ligner mer på en PDA. Vurder heller Siemens S55 da som nok har et vesentlig bedre kamera med blitz, ulempen er vel samme reduserte minne som motorolaen og litt liten skjerm.. Lenke til kommentar
videokid84 Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Ville nok styrt unna gd87 og kjøpt en nokia 3650 siden denne er biligre har Java å tar bilder med oppløsning på 640X480 På 3650 kan du laste ned masse programmer noe du ikke kan på panasonicen !! Men ser man på utsenende er GD87 mye finere enn nokiaen , men utsende er ikke alt man skal tross alt bruke den også!!! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 Ville nok styrt unna gd87 og kjøpt en nokia 3650 siden denne er biligre har Java å tar bilder med oppløsning på 640X480 På 3650 kan du laste ned masse programmer noe du ikke kan på panasonicen !! Men ser man på utsenende er GD87 mye finere enn nokiaen , men utsende er ikke alt man skal tross alt bruke den også!!! Hmmm... Ok, så du mener at Panasonic GD87 er dårlig? Vel, har du GD87? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå