Stian89 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Horribel emnetittel, ja. Hvis noen har forslag til en bedre en, kom med den! http://treningswiki.org/div/meny/ Når siden vises med lav oppløsning, eller vinduet dras sammen til det punktet hvor logoen ("tre...org") havner over teksten i menyen, forskyves den noen pixler nedover. Er det noen måte jeg kan unngå dette på? Altså at logoen blir ignorert av menyen, slik at menyen forblir inntakt i rett posisjon. Har prøvd å tulle litt med z-index for å plassere logoen i bakgrunnen, men enten fungerer ikke det som en løsning, eller så gjør jeg noe feil. Takk for hjelp! Er vel ikke noe poeng i å ta opp plass med å poste html'en, da dere bare kan sjekke kilden. css Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 CSS: #logo { background-image: url("logo_trans.png"); background-repeat: no-repeat; width: 461px; height: 60px; position: fixed; top: 160px; right: 0px; } ? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Takk! Det fungerte. Eneste problemet er at nå følger logoen med nedover mens man scroller. Hvordan unngår jeg dette? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Prøv å bytt fixed til absolute Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Thank you! Det funker. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Wow! Flott! Hvilke nettlesere tester du i da? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 I know, i IE roter det seg til. For tiden har jeg ingen fungerende harddisk eller andre måter å installere et permanent OS på, og det vil si at jeg sitter med en LiveCD av Ubuntu, så jeg har ikke stort annet enn firefox å boltre meg med for tiden. (Men den funker også i opera). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå