koldunas Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Strøyk i Elektroteknikk eksamen og Elektronikk fag. hoppa ut av skolen.... lyst å ta det opp igjen men bare de 2 fag. jeg vet at jeg kan ta opp Elektroteknikk eksamen. men hvordan blir det med elektronikk? kan jeg ta det opp som eksamen? ell må jeg begynne på skolen igjen? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Du kan få en privatisteksamen i både elektronikk og elektroteknikk. Men du sier at du hoppa ut av skolen, og da får du jo ikke karakterer i noen fag. Hva skal du da med karakterer i disse to? Eller er det sånn at du fullførte et år, strøyk disse to fagene, og ikke gidder å begynne på neste skoleår? Uansett så kan du melde deg opp til eksamen i begge strykfagene. EDIT: Skrivefeil. Endret 16. juni 2008 av Leeroymonster Lenke til kommentar
koldunas Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 fulførte skole år. trenger det for å begynne i lære.. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Da skal det ikke være noe problem å få tatt en eksamen i begge fagene. Ta kontakt med skolen du gikk på, opplæringskontoret, eller noe lignende, så hjelper de deg helt sikkert med papirarbeidet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå