Tor Anders Berven Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Kom over noe på ebay her, hva er dette godt for? Den koster jo en brøkdel av en tele fra de respektive objektiv produsentene.. Har prøvd å søke opp noen review's eller tester, men finner ikke noe. Endret 16. juni 2008 av Totte- Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Dette er hovedgrunnen: aperture: f/8.0 - f/32.0 (veldig lyssvakt) Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Kom over noe på ebay her, hva er dette godt for? Ingenting, egentlig. Alt for lyssvakt, dårlig billedkvalitet og FD-fatning gjør objektivet tilnærmet ubrukelig. Den koster jo en brøkdel av en tele fra de respektive objektiv produsentene.. Det er det som oftest også en grunn til... Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Ja, så det nå. Ser poengene deres. Men finner de ned mot 50$, det er jo ikke mer enn en stor pizza... Zoomer noe veldig da....heh Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ser poengene deres. Men finner de ned mot 50$, det er jo ikke mer enn en stor pizza... Jeg ville gått for pizzaen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ser poengene deres. Men finner de ned mot 50$, det er jo ikke mer enn en stor pizza... Jeg ville gått for pizzaen. Bildekvaliteten hadde vel blitt noenlunde det samme Nå liker jeg ikke pizza; men jeg hadde valgt pizzaen for det. Tom Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ser poengene deres. Men finner de ned mot 50$, det er jo ikke mer enn en stor pizza... Jeg ville gått for pizzaen. Bildekvaliteten hadde vel blitt noenlunde det samme Nå liker jeg ikke pizza; men jeg hadde valgt pizzaen for det. Pizzaen kan vel på et sett og vis også gjøres om til en finfin pinhole, hvilket vil gi betydelig mer interessant resultat en en hvilken som helst speiltele. Lenke til kommentar
Pirmin Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Pirke bare litt, ingen speiltele det e snakk om akkurat i dette tilfellet, fås også med EF-fatning, om det hjelper på bildekvaliteten tror jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå