Gå til innhold

Da var den min tur! Xbox'en fikk Red rings.

Anbefalte innlegg

Faen!

Jeg som trodde jeg var en av de heldige. En av de som faktisk fikk en X360 som funka. Jeg tok så jævlig feil. Også rett før ferien!! :cry:

Så til spørsmålet: Skal jeg levere den der jeg kjøpte den (EB Games) eller sende den inn til micro(crap)soft? Jeg har en konkuranse med en kamerat i Gears som starter på frdag så jeg må få den fortest mulig! :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lever den der du kjøpte den, de sender den videre til Microsoft. Iallefall slipper du å betale noe for det, men du bør regne med at det tar noen uker.

Jeg leverte den til Elkjøp, de sa 4 uker, etter 6 uker begynte jeg å klage og fikk en ny. Jeg tok selvfølgelig vare på harddisken før jeg sendte den inn. Men vet ikke hvordan det er med EB games, men send den inn så fort som mulig...

Lenke til kommentar
Send mail og spør da...

Bare hold kjeft om du ikke har noe hjelp å komme med! Nå tenkte jeg at jeg først skulle spørre noen her på forumet isteden for å vente en uke på svar på en mail fra EB. Ellers så hadde jeg ikke startet dette emnet.

Nemmen så hissig vi var her da ^^

Lenke til kommentar
Faen!

Jeg som trodde jeg var en av de heldige. En av de som faktisk fikk en X360 som funka. Jeg tok så jævlig feil. Også rett før ferien!! :cry:

Så til spørsmålet: Skal jeg levere den der jeg kjøpte den (EB Games) eller sende den inn til micro(crap)soft? Jeg har en konkuranse med en kamerat i Gears som starter på frdag så jeg må få den fortest mulig! :!:

Fint det så sleppe du å bi pissa på a Cato;). Du kan jo gå å kjøpe en på elkjøp å levere den tilbake før det har gått en månde. Da får du pengene igjen og ferien er reddet.

- DeXeqtR, pro med hagla

Lenke til kommentar
Faen!

Fint det så sleppe du å bi pissa på a Cato;). Du kan jo gå å kjøpe en på elkjøp å levere den tilbake før det har gått en månde. Da får du pengene igjen og ferien er reddet.

- DeXeqtR, pro med hagla

Går det an?

btw, i år e det EG så komme til å pissa på Cato :D

Lenke til kommentar

Definer normale folk? dumme idioter som ikke vet annet enn å drikke seg kanon og prøve seg på fjortis jenter!?:O

nei takk , holder meg heller i et godt miljø og ser film og daffer osv!

og er alltid surt om en konsoll går under samma når det er.

Lenke til kommentar
Definer normale folk? dumme idioter som ikke vet annet enn å drikke seg kanon og prøve seg på fjortis jenter!?:O

Går vel fint an å vere i et godt miljø selv om man drikker og bader vel?

Lenke til kommentar

Det han sikkert mente var at trådstarter skulle komme seg ut å sosialisere med andre mennesker, istede for å sitte inne med en Xbox hele sommeren.

Endret av Erik?
Lenke til kommentar

Ring direkte til MS-support, drit i det tullet med å levere den inn der du kjøpte den. Tar som regel unødig med tid har eg fått intrykk av. Er du heldig har du ny konsoll tilbake 2-3 uker etter du sendte den defekte avgårde.

Lenke til kommentar

Og enda en som bare MÅTTE lage et topic om at boxen konka.

Uansett har sendt inn min to ganger på under en mnd og begge gangene tok det i underkant av 2uker. Det er ink venting på eske fra dhl osv.

Hvis du er heldig og klarer å trylle frem noen tårer i øyekroken kan du få en lånebox på elkjøp.

Jeg klarte ikke å få det første gang boxen min konka. Mest sansynelig fordi jeg syns de har så ræva kundeservice og er ikke redd for å påpeke det med litt store ord. Kjerringa til en kompis derimot 2min så gikk hu ut med en ny box under armen i samme j***** elksjøp sjappe. The power of the boobs :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg kan definere motsetningen. Deg.

Lenke til kommentar

Jeg kan definere motsetningen. Deg.

*golfclap* gratulerer!;) alt i alt er det vel opp til folk hva de vil gjøre og man kan lett sosialisere med å spille xbox, jeg og kameratene fyrer opp guitar hero konstant !;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...