Gå til innhold

Noen som kan anbefale et kamera med kvalitet som ikke er altfor dyrt ?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har ikke så mye peiling på kamera, men jeg driver å leser litt guider..men har ikke så god greie på det tekniske rundt kameraer. Jeg har tenkt å kjøpe et nytt kamera ettersom det er på høy tid, det kameraet jeg har nå et er sony cybershot som kan lagre maks 13 bilder og det er no begrenset + at jeg tror batteriet er i ferd med å ta kvelden.

Jeg tenkte å bruke 1000 eller maks 2000kr på et nytt kamera, jeg vil gjerne ha noe som er litt kvalitet og noe som har god bildekvalitet. Kan noen anbefale noen kameraer i den prisklassen ?

Jeg har sett på noen kameraer og lurer på hva folk synes om bla. nikon coolpix L15, nikon coolpix s51, nikon coolpix s6 og canon ixus 75. Er noen av disse bra og verdt å sats på?

Takker for all hjelp :)

Endret av icebyte
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tåler dette kameraet for eksempel å bli mistet i bakken eller er det slik at det blir ødelagt dersom det skjer ? Tenker på om det er litt robust. Og, tåler det vann og andre værforhold ? Fint hvis noen vet dette og kan dele info.

Lenke til kommentar
Tåler dette kameraet for eksempel å bli mistet i bakken eller er det slik at det blir ødelagt dersom det skjer ?
Ixus er ikke noe du mister i bakken, spesielt ikke hvis det er påslått. Olympus har noen modeller som tåler nesten hva som helst, inkludert vann men det går til en viss grad ut over bildekvaliteten.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...