Kattefisk Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hei! Jeg kom akkurat hjem på ferie og hadde med meg PCen min. Tenkte jeg skulle koble meg på det trådløse nettet for å spille litt AoC. Men det var lettere sagt enn gjort, tydeligvis. Jeg får rett og slett ikke koblet meg skikkelig på nettverket. PCen finner nettverket og jeg får koblet meg til, delvis. Når jeg kobler meg til står det "Uidentifisert nettverk" og jeg får ikke tilgang til internett. Noen som vet hva det kan være? Det funker på denne laptopen, som har Windows XP og maskinene i huset med Mac OSX. Det er bare Vista-maskinen det ikke funker skikkelig på. Lenke til kommentar
olamaekle Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hadde også dette problemet. Hvis du ikke har funnet svaret noen plass, kan kansje dette hjelpe. trykk Start og velg Kjør Skriv inn: regedit og kilk OK finn fram til: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\Tcpip\Parameters\Interfaces Der er det noen mapper med tall og bokstaver. trykk på en mappe og endre(dobbeltklikk) "DhcpConnForceBroadcastFlag" fra (0) til (1. Gjør dette på alle mappene under "Interfaces". Det er ikke alle mappene som har "DhcpConnForceBroadcastFlag". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå