Andreas246 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Er ny her så er sikkert ikke så flink til å forklare, men prøver meg likevell Har nettopp fått meg Ipod Nano og fått tak i itunes. Går forholdsvis greit å synkronisere sanger, men når jeg har fått inn på halvparten av de så stopper det hele opp og det kommer en rar lyd fra maskinen min. Jeg tar ut ipoden og setter den inn etter en stund, men når jeg skal synkronisere enten video eller resten av sangene så kommer det bare en mld der det står: Kopiering til disken mislyktes. Kan ikke lese fra eller skrive til disken. Mulig at det er jeg som ikke er så flink med sånt, men noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg har det samme problemet med min iPod Touch. Der nok PCen problemet ligger ved. Prøv med en annen PC og se om det hjelper. Det hjalp for meg. Lenke til kommentar
Andreas246 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Okei, takk:) Skal se om det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå