_Daniel_ Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Hei.. Mormora mi har fått seg et fancy kompaktkamera Exilim EX-Z8 som hu er så stolt av.. Men skal kjøpe med et minnekort til dette kameraet hennes på samme ordre som litt stæsj jeg skal kjøpe til mitt SLR kamera.. Men har et spm. ang. kameraet hennes.. Jeg vet det bruker Secure Digital minnekort, men kan jeg bruke dette Crucial Secure Digital 8GB SDHC, Class6, SD2.0 specification ?? Det jeg tvilte litt på der, er det som han ene fyren neden for snakka om: "Vær bare obs på at "Class 6" er datatransfer over 6 Mb. Class 2 er over 2 Mb, og Class 4 er over 4 Mb. SD2.0 Spec. vil si at det kan bruke FAT32 formatering... ;o) Og utstyret må være SDHC kompatibelt. (Ny arkitetkur fra 4 Gb og oppover til 32 Gb.)" Hva vil dette si? Kan hun bruke det minnekortet på kameraet sitt? Mvh. Endret 17. juni 2008 av _Daniel_ Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Ingen som vet? =( Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Bump'er litt, pluss endret topic så folk vet hva det er snakk om.. =P Håper virkelig det er noen som kan svare meg.. Haster litt..! Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Seriøst, ingen som kan svare meg på dette? =| Lenke til kommentar
tingo Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hei, I følge EX-Z8 faq'en, så støtter dette kaneraet SD, SDHC, osv. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Kjøp et annet merke enn Crucial. Det er kun tiere som skiller prisene på et slik og et fra Sandisk eller Lexar. Stabilitet er noe du ønsker i et minnekort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå