GyldeN Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Har litt problemer med online delen på ps3'en min for tiden.. Klarer fint å logge meg på i "menyen" men med en gang jeg går inn på playstation store så disconnecter jeg bare. Får at nettverkskabelen ikke er kobla til.. tips ? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Har du prøvd å koble i nettverkskabelen? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg tror du har det, men hvis det står at du må koble den i, virker det ikke som at du har gjort det. Lenke til kommentar
GyldeN Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Er det noen som har hatt lignende problem eller ? Klarer fint å logge på ps3'en lasta ned nyeste oppdateringa osv. Men med en gang jeg kobler meg til Ps storen så detter internett ut på alle pc'ene.. forslag ? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 trådløst eller kablet nett ? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Prøv å resette router.. (Trekk ut stikkontakt i ett minutt).. Hadde samme problem engang, men hadde ikke tid til å teste ut noe. Dagen etter virka alt fint. Endret 21. juni 2008 av KongRudi Lenke til kommentar
GyldeN Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Har seff prøvd dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå