Danny92 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hei! Jeg har en Thoshiba Satellite L300-139. Når jeg spiller bf 2 f.eks så viser den ikke helle skjermen, gta san andreas har jeg fått til og få full oppløsning, men ikke på cs eller bf 2. Jeg har de nyeste driverne, så det skal ikke være problemme? Det er litt kjedelig og ikke ha full skjerm.. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Kanskje du skal finne ut hva som er oppløsningen på skjermen din og så setter du spillene til det samme? 1280x800 Er oppløsningen skjermen fungerer i, noen spill vil støtte dette, andre må du sikkert forandre på i config. Endret 17. juni 2008 av Malvado Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Ok, takk for svar. Skal se hva jeg finner ut, og ja, bruker 1280x800. Men, oss en kamerat så støtter jo f.eks bf 2 den oppløsningen, og han gjorde ikke noe i en config fil. Jeg får vel søke vidre på google da, finner ikke noe der heler så. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ser ut som du skal forandre på følgende fil Video.con VideoSettings.setResolution 1280x800@60Hz Noen tweaks du kan bruke : http://www.tweakguides.com/BF2_7.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå