Serox Skrevet 11. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2003 Hvor kan jeg kjøpe skjermkort og harddisker til bærbar? Og hva heter de forskjellige tingene når du skal kjøpe til bærbar? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 11. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2003 Hvilken bærbar har du? Skal du oppgradere, så kan det fort bli veldig dyrt... iallefall skjermkort. Lenke til kommentar
Serox Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2003 Hei C. Alshus Jeg har en Fujitsu-Siemens LifeBook E7110 Lurte bare på hvordan jeg kan sjekke skjermkort og andre ting til bærbar, har komplett data noe? Hvordan vet jeg at det er til bærbar? Lenke til kommentar
geokri Skrevet 12. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2003 skjermkortet kan du nok bare glemme å oppgrader i en bærbar, er vel stor sett del inspiron 8xxx som kan det da...og da til en ufin pris. Sorry mac du må nok leve med det skjermkortet du har, på bærbare er det stort sett hardisk og ram som er mulig å oppgradere, hd finner du på flere webshopper under 2,5" disker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå