Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvilken legning har du?

Carman

Seksualitetsundersøkelse  

1 007 stemmer

1. 1. hvilken legning har du?

• Heterofil
      871
    • Homofil / lesbisk
      43
    • Bifil
      74
    • Annet
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heterofil. Kjedelig? neh... :) Hvorfor tenke på om det hadde vært "kulere" å ha en annen legning?

Kult å være homo?

Bare tenk på at du er med på å holde liv i menneskerasen :)

Det er ikkje kult å vera homo, det er noko jævla herk. Ver glad du er hetero. Som homo skulle eg ynske eg var hetero istadenfor, det fylger så mykje dritt med å vera homo.

Lenke til kommentar
Det er ikkje kult å vera homo, det er noko jævla herk. Ver glad du er hetero. Som homo skulle eg ynske eg var hetero istadenfor, det fylger så mykje dritt med å vera homo.

Hva er dritt med å være homo i dag? :)

Til nå har jeg bare funnet positive ting med legningen min. :wee:

Lenke til kommentar

Hva er dritt med å være homo i dag? :)

Til nå har jeg bare funnet positive ting med legningen min. :wee:

Second that :wee:

Lenke til kommentar

worder det en kis en del poster tilbake sa om det med beundring. Jeg har ingen seksuelle fantasier om andre menn, men kan lett si at mannekroppen (ikke helt på lik linje med den "perfekte kvinnekropp", men fortsatt) kan være fin å se på. Alle samfunn idealiserer jo et kroppsideal. I Japan får temmelig runde dudes temmelig mange digge damer...

Er dog litt enig i at man skal være forsiktig med å gi tre "mainstream" definisjoner. Det å måtte definere noe slikt er egentlig ganske uviktig. Har jobba en del med ungdom som sliter ganske mye med det å definere sin seksualitet og det "jaget" etter å feks. være homofil eller lesbisk. En stor del av det å være ungdom er å definere seg selv og finne den "rette vei å gå". Og de som sier at homofili ikke er tabubelagt har så j**** feil. Ord som "ektemann", dama/typen osv er norm når man spør om noen hr kjæreste. Hvis ikke fyren går femi og gjør seg til antar jeg som oftest at han er hetero. Dette er en forskrudd stereotypi jeg jobber med å fjerne.. Hva med å bruke ord som "partner" ?!

Det er også forskjell mellom seksuell tiltrekning og følelser i en del tilfeller. Jeg har hatt damer som var temmelig fine å se på, men etter 3-4 uker (etter at det største spenningsmomentet har lagt seg) når man faktisk skal begynne å "åpne" seg, har både tiltrekning og interesse svunnet. Jeg betrakter meg selv som hetrofil, men tror alle mennesker i en viss grad kan være biseksuelle. (har ikke folk hørt fengselshistorier, haha)

Endret av -Zoso-
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det finnes bare 2 legninger. Heterofil for alle dyr for 2 arter, homsedyr er også heterofile, men har deler som hører til det andre kjønnet. Funksjonene som bestemmer hva man er attrahert til vet ikke hvilket kjønn man er, derfor har man ikke en annen legning om man er homo.

Dyr som er tvekjønna er homofile fordi de er attrahert til samme kjønnet.

Alle some svarte noe annet enn heterofil er ignorante eller lyver.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Det finnes bare 2 legninger. Heterofil for alle dyr for 2 arter, homsedyr er også heterofile, men har deler som hører til det andre kjønnet. Funksjonene som bestemmer hva man er attrahert til vet ikke hvilket kjønn man er, derfor har man ikke en annen legning om man er homo.

Dyr som er tvekjønna er homofile fordi de er attrahert til samme kjønnet.

Alle some svarte noe annet enn heterofil er ignorante eller lyver.

Jeg lurer på hvem som er mest ignorant her...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg veit faktisk ikke hvilken legning jeg har. Den ene dagen har jeg mest lyst på en svær kuk (merk: kuk only, å kysse en gutt kunne aldri falle meg inn) og neste dag en skikkelig jente. Jeg gidder ikke å definere meg, jeg tar en dag av gangen. Liker hva jeg liker. :)

Takk for at du delte det med oss. Svær kuk og skikkelig jente. Jadda.

Lenke til kommentar
Jeg veit faktisk ikke hvilken legning jeg har. Den ene dagen har jeg mest lyst på en svær kuk (merk: kuk only, å kysse en gutt kunne aldri falle meg inn) og neste dag en skikkelig jente. Jeg gidder ikke å definere meg, jeg tar en dag av gangen. Liker hva jeg liker. :)

Takk for at du delte det med oss. Svær kuk og skikkelig jente. Jadda.

Iblant skjønner jeg ikke hvor du vil hen, men så kommer jeg på at dette er den samme kisen som sende meg PM, kalte meg bifil, og sa jeg ikke kunne ha følelser ovenfor andre mennesker og ikke fortjente livets rett. Og da ler jeg.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...