Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvilken legning har du?

Carman

Seksualitetsundersøkelse  

1 007 stemmer

1. 1. hvilken legning har du?

• Heterofil
      871
    • Homofil / lesbisk
      43
    • Bifil
      74
    • Annet
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Hetero.

Leste en plass at i løpet av livet blir alle forelsket i en person av samme kjønn. Hvorvidt det er sant vet ikke jeg.

"Forelskelse" trenger ikke å bety at du vil rive av kisens boxer og penetrere analt. Men feks at du tiltrekkes av personligheten og beundrer vedkommende.

Lenke til kommentar

Jeg tror det er flere jenter som er bifile/biseksuelle enn gutter. Hvorfor? Jeg tror det er lette for en jente å ha sex med en annen jente fordi jenter generelt er penere enn gutter. Dette mener jeg seriøst, damekroppen er konstruert til å være perfekt. Linjene og formene er guddommelige og de er generelt penere og har penere hud. Gutter er jo mer røffe og styggere. Og en penis er ikke akkurat "pent" å se på vel? ;)

Har flere kompiser som er homofile og de mener faktisk også det samme. At jentekroppen er penere enn guttekroppen. Kan ikke være mer enig.

Lenke til kommentar
Jeg tror det er flere jenter som er bifile/biseksuelle enn gutter. Hvorfor? Jeg tror det er lette for en jente å ha sex med en annen jente fordi jenter generelt er penere enn gutter. Dette mener jeg seriøst, damekroppen er konstruert til å være perfekt. Linjene og formene er guddommelige og de er generelt penere og har penere hud. Gutter er jo mer røffe og styggere. Og en penis er ikke akkurat "pent" å se på vel? ;)

Har flere kompiser som er homofile og de mener faktisk også det samme. At jentekroppen er penere enn guttekroppen. Kan ikke være mer enig.

Det der er da helt individuelt. :) Jeg synes strengt tatt at en vagina er rimelig nasty. Men det er vel bare meg. :) Og definisjonen pen eller stygg blir jo også veldig individuell. Det jeg synes er pent, kan være stygt for noen andre, og motsatt. :)

mrbjoern :wee:

Lenke til kommentar

Second that. Dette får stå for din regning. Jeg lurer litt på hva slags peniser du egentlig har sett, og ikke minst guttekropper, som mener at de er styggere og ikke pene å se på.

en guttekropp kan være vakker, og en penis kan være estetisk pen. Det er store forskjeller, vet du.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...