Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvilken legning har du?

Carman

Seksualitetsundersøkelse  

1 007 stemmer

1. 1. hvilken legning har du?

• Heterofil
      871
    • Homofil / lesbisk
      43
    • Bifil
      74
    • Annet
      30

Anbefalte innlegg

Er Hetero, kunne aldri blitt forelsket i en gutt, Men rent fysisk er det nok alltid en tilbøyelighet mot det samme kjønn. Om man er bifil eller ei da er jo om man tenker fysisk eller psysisk. Fysisk er det nok en del Bifile, som ikke engang vet om det. Psysik tror jeg kanskje at det er mer hetero enn bifile, men hvem kan vite :D Skulle jeg tippet, tror jeg 90%, kanskje mer, av norges befolkning som er fysisk bifile, mens de samtidig er 100% psysisk heterofile. Å sette folk i bås nytter ikke ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er Hetero, kunne aldri blitt forelsket i en gutt, Men rent fysisk er det nok alltid en tilbøyelighet mot det samme kjønn. Om man er bifil eller ei da er jo om man tenker fysisk eller psysisk. Fysisk er det nok en del Bifile, som ikke engang vet om det. Psysik tror jeg kanskje at det er mer hetero enn bifile, men hvem kan vite :D Skulle jeg tippet, tror jeg 90%, kanskje mer, av norges befolkning som er fysisk bifile, mens de samtidig er 100% psysisk heterofile. Å sette folk i bås nytter ikke ;)

HAr tenkt det samme selv lenge. (Nyttig post = win)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Men egentlig vil jeg ikke si at jeg er "homofil" eller "bifil", for jeg føler meg ikke tilfreds under noen av delene. Jeg vil bare si at gutter er min store lidenskap, men at jeg kan være litt åpen for jenter på en god dag. ;)

Alle de kule er jo motsatt, jenter er den store lidenskapen, men man kan være litt åpen for gutter på en god dag, sånn som meg :cool: *peke og le*

... fail @ making me lol.

Lenke til kommentar
Men dette er ikke snakk om fysikk, Melisma! Det er følelser! Du kan ikke klassifisere følelser i samme kategorier og oppdelinger som du gjør med fysikk.

du MÅ jo klare å se forskjellen på det fysiske og det psykiske aspektet.

Derfor jeg skrev biseksuell/bifil.. om han tenner på gutter seksuelt, ja da er han jo biseksuell da! Om han forelsker seg i begge kjønn, ja da er han bifil.. hva er problemet? Jeg klarer fint å se forskjellen jeg!

Poenget er at han ikke er heterofil/seksuell som han selv kaller seg..

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

En situasjon: Liker bare jenter til vanlig, men siden det ikke er 100 % stabilt hvilket kjønn man tiltrekkes av, føler han en sjelden gang også tiltrekning mot gutter. Men bare en sjelden gang, ikke hele tiden. Er han da biseksuell? Nei, det passer ikke helt. Er han heteroseksuell? Neei, men det passer nesten. Ergo ensten heteroseksuell. Blir bare rotete å kalle folk for enten eller når man ikke alltid er enten eller, vettu, skjønner du, må du forstå. :)

Ingen har sagt at det er noe farlig å kalle seg bifil. Nå er jeg forresten ganske lei av at du belærer folk om sine følelser og drifter, det er ganske frekt.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Yoshi: takk det samme!

Ingenting å takke for! ;)

Igjen, min ærlige mening om legninger er at det bare er tøv. Drit i dem og ikke la dem påvirke deg, ikke bry deg med å definere deg selv på en måte fri for nyanser og indivudalisme. Vær deg selv, ikke være det ene eller det andre! :)

Lenke til kommentar
Yoshi: takk det samme!

Ingenting å takke for! ;)

Igjen, min ærlige mening om legninger er at det bare er tøv. Drit i dem og ikke la dem påvirke deg, ikke bry deg med å definere deg selv på en måte fri for nyanser og indivudalisme. Vær deg selv, ikke være det ene eller det andre! :)

Vær som Yoshi med andre ord.. :)

Carman

Lenke til kommentar
Vær som Yoshi med andre ord.. :)

Nei, det ville jo ha vært helt bak mål. :p

nei.. det syntes jeg ikke.. for du er deg selv.. helt åpen og ærlig, ut og inn og på alla andre mulige kanter. så derfor er du et flott eksempel, til det du sa! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Gjest nr ti tusen

Straight on the streets, gay in the sheets.. ;)

(les: er gutt selv, sex og tafsing med andre gutter er mye mer digg enn med jenter, men jeg vil ikke si at jeg blir forelsket og får særlig følelser for andre gutter allikevel. Når det er sagt, ingenting er som en kveld med prating, kosing, tafsing og sex med en kjekk gutt)

Lenke til kommentar

jeg har slettet endel innlegg som har gått på hvordan man definerer de forskjellige legningene. Dette er off topic iht topic på denne tråden. hvis dere vil starte en egen diskusjon rundt dette så lag den diskusjonen i en egen tråd.

kommentarer på dette sendes som vanlig på PM og ikke i tråden.

edit: jeg har skilt ut diskusjonen om hvordan en definerer reksuelle legninger i tråden Hvordan definerer du legninger?

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...