Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvilken legning har du?

Carman

Seksualitetsundersøkelse  

1 007 stemmer

1. 1. hvilken legning har du?

• Heterofil
      871
    • Homofil / lesbisk
      43
    • Bifil
      74
    • Annet
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Homofleksibel.

På en måte Bisexuell, men med en kraftigere tenning mot gutter.

Er selv gutt.

Wehey, den likte jeg. :p

Endret av Skagen
Lenke til kommentar

Jeg minner om hva Dotten skrev bare et par innlegg ovenfor. Man skal diskutere og holde seg til sak - ikke person. :)

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Endret av Skagen
Lenke til kommentar

For tiden anser jeg meg selv som homofil. Jeg har dog hatt jentekjæreste, sex med jenter, og vært tiltrukket av jenter tidligere. :)

Hvorvidt jeg da er homofil, eller bifil bryr meg heller lite. Prøver egentlig å la være å definere meg selv for mye. Erfaringer viser bare at å sette seg selv i bås ikke alltid er like lurt. Selv om enkelte forumbrukere over mener at dette er det eneste riktige.

Og, vær så snill. Jeg er veldig lite lysten på at noen skal belære meg om legningen min nå. Greit nok at en spade er en spade. Men min er fremdeles mer skeiv enn den andre spaden. :)

Lenke til kommentar
"If it walks like a duck, quacks like a duck, looks like a duck.. it's a duck!"

Kan ikke få sagt det mere tydeligere enn det.. Det er mitt syn på saken!

Og jeg aksepterer fullt og helt, at det er ditt syn. :) Ingen kan nekte deg å mene, eller tro noe annet.

Men jeg har ett helt annet syn på saken. Som jeg deler med mange andre her inne. Du klarer tydligvis ikke å akseptere det synet vi har. Siden du har "rett", i følge deg selv. :)

Lenke til kommentar

Eller kan man si at ordbøkene og definisjonene, faktastoff o.l er det som bekrefter mitt syn? Akkurat som mattebøkene bekrefter at 2 og 2 er 4..?

Om man føler noe annet, så kan ikke jeg si at det er riktig, ikke i forhold til de definisjoner som er blitt satt.. Det er som sagt ingen banebrytende mennesker her på forumet som kan finne opp en helt annen definisjon på legningen sin. Man kan være en blanding av to legninger, det er vel mulig. Men ikke en helt ny legning som ikke allerede har blitt definert fra før av!

Det er ikke bare mitt syn, det er "verdens" syn.. i mangel av bedre ord.

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

De er bare 0,0000000001% av verden. Det er jo enkelt! Mulig man skifter eller utvikler legninger etterhvert som livet går, men alle legninger man har er allerde blitt definert! Dvs. om man ikke utvikler en helt merkelig form for tiltrekning av noe som ingen andre i verden har snakket høyt om til noen eller har opplevd og at det har blitt definert.. Jeg ser ikke problemet, helt ærlig!

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Eller kan man si at ordbøkene og definisjonene, faktastoff o.l er det som bekrefter mitt syn? Akkurat som mattebøkene bekrefter at 2 og 2 er 4..?

Om man føler noe annet, så kan ikke jeg si at det er riktig, ikke i forhold til de definisjoner som er blitt satt.. Det er som sagt ingen banebrytende mennesker her på forumet som kan finne opp en helt annen definisjon på legningen sin. Man kan være en blanding av to legninger, det er vel mulig. Men ikke en helt ny legning som ikke allerede har blitt definert fra før av!

Det er ikke bare mitt syn, det er "verdens" syn.. i mangel av bedre ord.

Kjære deg. Jeg tror ikke det er noen her som har påstått at de har funnet opp noen ny legning. :)

Ellers ville jeg likt å sett statistikken din, på den 0,0000000001% din. Jeg tror strengt tatt du bare tok ett tall ut av luften der, gitt. :)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Jeg skjønner ikke deg Yoshi. Nå skal ikke jeg lage enda mer diskusjon ut av det, men du syns det altså er kjipt å havne under en av kategoriene? Vel, alle gjør det. Og bare gi faen i alle fordommer knyttet til legningene uansett. Gi forsåvidt faen i alle fordommer ellers i livet også.

Nei, jeg synes ikke det nødvendigvis er kjipt å havne i en av kategoriene. Heterofili ville jo ha gjort livet mitt langt enklere, men den gang ei. ;) 

Det jeg snakker om er at å dele oss inn i _tre_ legninger i det hele tatt er destruktivt, skaper fordommer, båssetting og problemer for de som er usikre på legningen sin. Jeg har sett nære venner av meg legge om livsstilen helt bare pga. en åpenbaring om at de ikke tilhørte den legningsbåsen de trodde de gjorde. Det tuller med hodene våres og hindrer oss i å være oss selv. :(

Kan ta et matteeksempel for å illustrere legningen min. 2 + 2 = 4, men 2 + 1,9999999 = 3,99999. Det er per definisjon ikke 4, men uansett hva du gjør med tallet, vil det være omtrent nøyaktig det samme som å gjøre noe med tallet 4. Derfor er det like greit å skrive 2 + 1,99999 = ca. 4, det sa iallfall mattelæreren min.

Men egentlig vil jeg ikke si at jeg er "homofil" eller "bifil", for jeg føler meg ikke tilfreds under noen av delene. Jeg vil bare si at gutter er min store lidenskap, men at jeg kan være litt åpen for jenter på en god dag. ;) 

Lenke til kommentar
Men egentlig vil jeg ikke si at jeg er "homofil" eller "bifil", for jeg føler meg ikke tilfreds under noen av delene. Jeg vil bare si at gutter er min store lidenskap, men at jeg kan være litt åpen for jenter på en god dag. ;) 

Alle de kule er jo motsatt, jenter er den store lidenskapen, men man kan være litt åpen for gutter på en god dag, sånn som meg :cool: *peke og le*

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...