Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvilken legning har du?


Carman

Seksualitetsundersøkelse  

1 007 stemmer

  1. 1. hvilken legning har du?

    • Heterofil
      871
    • Homofil / lesbisk
      43
    • Bifil
      74
    • Annet
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Vil bare klargjøre siden noen har misforstått, har ikke lest hele tråden så det er sikker tnoen adre som har gjort dette før meg.

 

Homo= en som liker samme kjønn

 

Hetro= en som liker det motsatte kjønn

 

Bifil= en som liker begge

 

Hetro her, jeg ber meget om unskjyldning til de som finner dette støtende:

 

Jeg mener at homofili er en sykdom bare som senker befolkningsveksten i Norge. Jeg mener at alle homofile burde bli sendt på mentalavdelingen hvor de ville få hjelp til å bli frisk fra denne fæle sykdommen. Jeg mener at ingen er født homofil.

 

 

Skal jeg være ærlig så kan jeg ikke fordra homofile

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hetro her, jeg ber meget om unskjyldning til de som finner dette støtende:

 

Jeg mener at homofili er en sykdom bare som senker befolkningsveksten i Norge. Jeg mener at alle homofile burde bli sendt på mentalavdelingen hvor de ville få hjelp til å bli frisk fra denne fæle sykdommen. Jeg mener at ingen er født homofil.

Nå er det sånn at homofili ikke har vært en diagnose i Norge siden 1977, så at du mener at homofile burde behandles er egentlig ganske uinteressant. Om du virkelig har så store problemer med homofile som du får det til å høres ut som, er det vel kanskje heller du som trenger behandling.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hetro her, jeg ber meget om unskjyldning til de som finner dette støtende:

 

Jeg mener at homofili er en sykdom bare som senker befolkningsveksten i Norge. Jeg mener at alle homofile burde bli sendt på mentalavdelingen hvor de ville få hjelp til å bli frisk fra denne fæle sykdommen. Jeg mener at ingen er født homofil.

Nå er det sånn at homofili ikke har vært en diagnose i Norge siden 1977, så at du mener at homofile burde behandles er egentlig ganske uinteressant. Om du virkelig har så store problemer med homofile som du får det til å høres ut som, er det vel kanskje heller du som trenger behandling.

 

Jeg har ikke problemer med dem, men jeg kan ikke fordra dem.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke problemer med dem, men jeg kan ikke fordra dem.

 

Kan du si litt mer om det?

 

Beskrive hatet ditt, liksom.

 

Hva tenker du om at det sannsynligvis er noen homoer som du har dusjet sammen med på skolen og slikt, som har likt å se på den vesle tissefanten din?

 

Og som går hjem og koser seg etterpå, med tanker om tissen din.

 

Den deilige tissen din, som du viser frem til alle homoene i fellesdusjen.

 

Postet av anonym: 009ebbf7ae5f95e3d3e9fe74fa833f59

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har ikke problemer med dem, men jeg kan ikke fordra dem.

 

Kan du si litt mer om det?

 

Beskrive hatet ditt, liksom.

 

Hva tenker du om at det sannsynligvis er noen homoer som du har dusjet sammen med på skolen og slikt, som har likt å se på den vesle tissefanten din?

 

Og som går hjem og koser seg etterpå, med tanker om tissen din.

 

Den deilige tissen din, som du viser frem til alle homoene i fellesdusjen.

 

Postet av anonym: 009ebbf7ae5f95e3d3e9fe74fa833f59

 

Jeg hater dem ikke på den måten, hat er ett sterkt ord.

Jeg er ikke homofob heller. Jeg syns homofili er en stor synd. for eksempel det å se jan thomas på tv og hvordan homser er... det blir bare for teit.

Lenke til kommentar

De som skrev annet... er de pedofile?? :hmm:

 

Nei, de er teleiofile.

 

Kan du forresten si enda litt mer om hvordan det er en schjempeschtor synd å være homo?

 

Regner du da også fitteslikkende jenter som homoer, eller er det bare rumpegutter du engasjerer deg så ivrig i å fortelle folk at du "tar veldig avstand fra asså"?

 

Postet av anonym: 009ebbf7ae5f95e3d3e9fe74fa833f59

Lenke til kommentar

De som skrev annet... er de pedofile?? :hmm:

 

Nei, de er teleiofile.

 

Regner du da også fitteslikkende jenter som homoer, eller er det bare rumpegutter du engasjerer deg så ivrig i å fortelle folk at du "tar veldig avstand fra asså"?

 

Postet av anonym: 009ebbf7ae5f95e3d3e9fe74fa833f59

 

Under homofle så mener jeg så klart lesber også :roll:

 

Kan du forresten si enda litt mer om hvordan det er en schjempeschtor synd å være homo?

 

Jeg mener homofili er en psykisk sykdom som kommer fra satan sjæl. Denne sykdommen senker befolkningsveksten kraftig.

Homofili er en vederstyggelighet for gud.

 

Tror du at du er homofil så kontakt en psykolog. Å være homo er noe du velger.

Lenke til kommentar

Jeg mener homofili er en psykisk sykdom som kommer fra satan sjæl. Denne sykdommen senker befolkningsveksten kraftig.

Homofili er en vederstyggelighet for gud.

 

Tror du at du er homofil så kontakt en psykolog. Å være homo er noe du velger.

Så jeg velger å ha en psykisk sykdom som kommer fra satan sjæl :D ?

Endret av Gormers
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...