olechrt Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ønsker tips til hovedkort til følgende enheter: CPU: Intel Q9450 Skjermkort: XFX GeForce 9800 GTX 512 MB 675M Kabinett: Antec Sonata III Jeg har ingen umiddelbare planer om å drive med overklokking. Støy er viktigst for meg, deretter pris som bør ligge mellom 1000-2000. OT: Noen som vet om jeg vil få dårlig plass i Antec Sonata III til skjermkortet? Tips til RAM (DDR2) tas også imot! Lenke til kommentar
Clown Zombie Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg venter på Hovedkort Støy er en faktor hos meg også, jeg funderer på å kjøpe Kabinett Lenke til kommentar
olechrt Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Jeg venter på Hovedkort Støy er en faktor hos meg også, jeg funderer på å kjøpe Kabinett Takk for svar! Jeg tror ikke jeg klarer å vente på det HK'et...vil du anbefale samme kort i utgave I istedet for II? Ev. hvorfor burde jeg vente? Hva med Asus Rampage Formula? Det kabinettet var digg..men over mitt prisnivå dessverre. Endret 16. juni 2008 av olechrt Lenke til kommentar
olechrt Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Nå har komplett utsatt levering av Asus Maximus II Formula til tidligst 1. august. Det er uaktuelt å vente så lenge, så jeg må velge et annet kort. Hva med Asus Rampage Formula? Lenke til kommentar
Clown Zombie Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Nå har komplett utsatt levering av Asus Maximus II Formula til tidligst 1. august. Det er uaktuelt å vente så lenge, så jeg må velge et annet kort. Hva med Asus Rampage Formula? har ingen erfaring med det hovedkortet, men vil tro at det er noe likt den kommende oppfølgeren. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Asus Maximus II Formula er jo ikke lansert ennå, så du kan jo gå for "lillebroren" Asus Maximus Formula som også er et kjempekort. Lenke til kommentar
olechrt Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Asus Maximus II Formula er jo ikke lansert ennå, så du kan jo gå for "lillebroren" Asus Maximus Formula som også er et kjempekort. oki! vet det finnes en egen tråd på dette kortet, men den er så omfattende å gå igjennom...kan noen "kort" oppsummere de største forskjellene mellom Maximus I og II? Lenke til kommentar
olechrt Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Det ble Asus Rampage Formula... gleder meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå