Gå til innhold

Hvordan finne ut om du er blokket av noen i MSN?

griped

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikkert jeg som husker feil. Men var rimlig sikker på at hvis du er logget inn der og holder pekeren over en kontakt. Så kommer det opp en hvit boks med diverse info i, trodde det stod noe om blokering der...

Ja det kommer opp en slik hvit boks, men det står ikke noe om blokering

Lenke til kommentar
Sikkert jeg som husker feil. Men var rimlig sikker på at hvis du er logget inn der og holder pekeren over en kontakt. Så kommer det opp en hvit boks med diverse info i, trodde det stod noe om blokering der...

fant ut at på meebo så kan jeg se om de som er pålogget har blokka meg, men ikke de som er frakoblet. da er jo hele poenget borte fordi alle som blokker meg blir jo frakoblet på min msn :p

Lenke til kommentar

På Biip.no kan man jo registrere seg og bruke slik block checker. men de holder på å oppdateren den for tiden så den funker ikke nå. trur det er mulig het på å laste ned slikt program, finner det bare ikke :(

Lenke til kommentar
Eller, bare drite i å laste ned programmer og bare trykke på Tools>options>Privacy>også høyre klikke på den du tror har blokket deg og hvis det står "Delete" så har den personen blokket deg :)

Tuuuusen takk! det funka! :D

Lenke til kommentar
Eller, bare drite i å laste ned programmer og bare trykke på Tools>options>Privacy>også høyre klikke på den du tror har blokket deg og hvis det står "Delete" så har den personen blokket deg :)

og hvis du på samme plass klikker på Vis (Se hvem som har lagt deg til i kontaktliste sin) så vises alle som ikke har blokkert deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...