griped Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 hei! jeg lurer på om det finnes et program som kan sjekke om jeg er blokket av noen. har testet ut en del nettsider og fått en kamerat til å blokke meg men de funker ikke noen av dem.. hjelp? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Tror neppe det går an, med mindre MSN folka lager en mulighet for det. Finnes utallige sider på nettet, hvor man "kan" se det. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Står det ikke noe info ang når man er logget inn på meebo og holder musa over en kontakt? Lenke til kommentar
griped Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Står det ikke noe info ang når man er logget inn på meebo og holder musa over en kontakt? Hva er meebo? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 www.meebo.com Web messenger, du kan logge deg på msn uten og ha MSN innstalert på PC-en din. Lenke til kommentar
griped Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 www.meebo.com Web messenger, du kan logge deg på msn uten og ha MSN innstalert på PC-en din. finner ikke noe info der nei Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Sikkert jeg som husker feil. Men var rimlig sikker på at hvis du er logget inn der og holder pekeren over en kontakt. Så kommer det opp en hvit boks med diverse info i, trodde det stod noe om blokering der... Lenke til kommentar
griped Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Sikkert jeg som husker feil. Men var rimlig sikker på at hvis du er logget inn der og holder pekeren over en kontakt. Så kommer det opp en hvit boks med diverse info i, trodde det stod noe om blokering der... Ja det kommer opp en slik hvit boks, men det står ikke noe om blokering Lenke til kommentar
griped Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Sikkert jeg som husker feil. Men var rimlig sikker på at hvis du er logget inn der og holder pekeren over en kontakt. Så kommer det opp en hvit boks med diverse info i, trodde det stod noe om blokering der... fant ut at på meebo så kan jeg se om de som er pålogget har blokka meg, men ikke de som er frakoblet. da er jo hele poenget borte fordi alle som blokker meg blir jo frakoblet på min msn Lenke til kommentar
griped Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 På Biip.no kan man jo registrere seg og bruke slik block checker. men de holder på å oppdateren den for tiden så den funker ikke nå. trur det er mulig het på å laste ned slikt program, finner det bare ikke Lenke til kommentar
EvilMe Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Eller, bare drite i å laste ned programmer og bare trykke på Tools>options>Privacy>også høyre klikke på den du tror har blokket deg og hvis det står "Delete" så har den personen blokket deg Lenke til kommentar
griped Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Eller, bare drite i å laste ned programmer og bare trykke på Tools>options>Privacy>også høyre klikke på den du tror har blokket deg og hvis det står "Delete" så har den personen blokket deg Tuuuusen takk! det funka! Lenke til kommentar
griped Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 nei fant ut at det ikke funka like vel. fikk en til å blokke meg, men det sto ikke delet fordi om. trur det bare står det om noen har sletta deg. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Eller, bare drite i å laste ned programmer og bare trykke på Tools>options>Privacy>også høyre klikke på den du tror har blokket deg og hvis det står "Delete" så har den personen blokket deg og hvis du på samme plass klikker på Vis (Se hvem som har lagt deg til i kontaktliste sin) så vises alle som ikke har blokkert deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå