Gå til innhold

Skal skaffe ny telefon til under 2000,- men vet ikke hva jeg skal gå for...

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter ny telefon, men vet ikke helt hva jeg skal gå for, egentlig.

Har bare de her simple kravene:

- GOD til å ta bilder med (2-3 eller høyere mpx)

- Ingen andre duppeditter er påkrevd!

- IKKE koste mer enn 2000,-

- Har lyst på å skaffe meg Chess abb. da jeg har mange kjente som bruker Chess abb. som gjør at de ringer gratis til de som har Chess...

- Helst telefon med kontantkort, men abbonnement fungerer greit

- Samme hva slags merke

Har dere noen anbefalinger å komme med, kanskje? Har sett meg ut Samsung U100... noen som har erfaringer med denne, kanskje? Den virker overkant tynn da...

Takker for hjelpa! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qtXdRFbtay

N95 er en drittelefon av dimensjoner (8GB versjonen er derimot bedre, men dyrere). Den reelle prisen blir jo også høyere med abbonnement, selv om trådstarter sier det er greit.

En rimelig anbefaling er Nokia 3120 Classic... om denne er like god som forgjengeren 3110 Classic så er dette virkelig en god billigtelefon, dog bare 2 mpx kamera... Er begrenset hvor bra kamera man får til 2000 kr uten abb, men kan for eksempel anbefale Sony Ericsson K810i som nå har krøpet til under 2000 kr i en rekke nettbutikker (se prisguiden). Håper du finner en telefon du blir fornøyd med :D

Lenke til kommentar
Nokia N95 har 5 megapixler på kamera og er bilig med Chess

Nokia N95 er IKKE en telefon til under 2000, uansett hvordan du vrir og vender på det. Totalprisen på den blir godt over det dobbelte uansett. Det er ikke så lett å finne en god kameratelefon i den prisklassen. G700 er vel den nærmeste med 3.2 megapixel, men havner likevel på 2600. I den prisklassen bør du egentlig bare godta et middels kamera, eller spytte inn litt ekstra...

K810 er jo et alternativ, men den er jo gammel nå.. og ganske stor. T650 er også en grei telefon.

Lenke til kommentar

Skjønner. Takker for forslagene. Kan uallefall konstatere at N95 er en telefon jeg IKKE vil ha. For dyr og FOR fancy for meg. Heh.

Ja, er innforstått med at det er begrensninger med tanke på prisen jeg har oppgitt, men det finnes da vel helt sikkert noe som er i nærheten, eller..? Og jeg har jo opplyst at jeg gå for en telefon MED abonnement eller kontantkort OG at jeg kan godta telefon med iallefall 2mpx kamera... Men forstår jo at det er vel lurt å investere i noe som vil vare en stund, såe... Er nemlig ikke den som kjøper mobil så ofte, såe...

Lenke til kommentar
Skjønner. Takker for forslagene. Kan uallefall konstatere at N95 er en telefon jeg IKKE vil ha. For dyr og FOR fancy for meg. Heh.

Ja, er innforstått med at det er begrensninger med tanke på prisen jeg har oppgitt, men det finnes da vel helt sikkert noe som er i nærheten, eller..? Og jeg har jo opplyst at jeg gå for en telefon MED abonnement eller kontantkort OG at jeg kan godta telefon med iallefall 2mpx kamera... Men forstår jo at det er vel lurt å investere i noe som vil vare en stund, såe... Er nemlig ikke den som kjøper mobil så ofte, såe...

Du får stort sett alle mobiler med abo. Hvis du sier 2000 regner jeg det som 2000 inkludert abo. avgift i 12 mnd. Du ender opp med å betale prisen for tlf uansett...

Hvis du sier 3000 inkludert abo. begynner vi å snakke :) Se f.eks på SE sine nye... Selv liker jeg best nokia, men de har ikke så mange mobiler med OK kamera egentlig... de blir i så fall ganske dyre...

Edit:

Nokia N82 er forresten ganske mye for pengene.. veldig bra kamera og du får den for rundt 3300... du får tenke på hvor viktig kamera egentlig er for deg :)

Endret av pifler
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...