Gå til innhold

Nvidia Geforce 9800GTX tråden


qollies

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

 

Nettopp puttet sammen pcen min, har lagt inn alt av HK drivere osv. men det virker som den ikke finner Grafikk kortet mitt. Noen som har hadd det samme problemet med 9800GTX kortet?

har Asus P5E HK, 4Gigaram, Intel dual core E8400.

 

Ta ut kortet og boot, sett det inn igjen og reboot... hva skjer?

Endret av s0und
Lenke til kommentar
Hei

 

Nettopp puttet sammen pcen min, har lagt inn alt av HK drivere osv. men det virker som den ikke finner Grafikk kortet mitt. Noen som har hadd det samme problemet med 9800GTX kortet?

har Asus P5E HK, 4Gigaram, Intel dual core E8400.

 

Ta ut kortet og boot, sett det inn igjen og reboot... hva skjer?

 

gjorde det ^^ men så la vista inn no oppdateringer så fant den den automatisk. Men drivere, bruker bare de på nvidia sine nettsider? eller siden jeg har xfx sin. Er det andre drivere da? jeg har også 64bits vista, egne drivere bare til det?

Lenke til kommentar

Vifta til xfx 9800 gtx er ganske bra den.omtrent ikke noe støy , og min ligger på 56 grader i et sunbeam transformer kabinett. og ligger på 60 under heavy load(gaming). fan speed er 37%.trenger du mere kjøling bruk rivatuner og skru den opp til 50% .men fra 55 og oppover begynner 9800 gtx å bråke. hold den på 50% fan speed.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har 2x Gainward 9800GTX i SLI og må si at de er supre i omtrent alt. Jeg har bare et lite problem, tror jeg da ;P Jeg leste en bruker anmeldelse på komplett, en fyr hadde et XFX 9800GTX og han kjørte Age of Conan med alle settings på fult, 50 fps. Når jeg prøver dette faller fps'n min ned til 15-25 og det lagger. Har faktisk hatt noen få problemer med Crysis en stund også. Jeg har ingen anelse om hvorfor ytelsen er som den er, den burde vært bedre! Hvis noen har noen idéer om dette hadde det vært flott om dere sier ifra. Tusen takk!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Litt OT men.. Folk som sier XFX er crappy support tar rimelig feil, De svarer kjappt på support tickets, og følger opp helt til problemet er løst.

Slik som nå i stad; Har fått levert defekte hovedkortet mitt til komplett men sa ikke fra til XFX, istad fikk jeg melding om jeg hadde fått ordnet opp i saken, og om jeg trengte å sende det inn til XFX.

Lenke til kommentar
Er det noen her som har 9800GTX (stock hastigheter), Crysis og en 24 tommer? Skulle gjerne sett hvordan det yter i 1920x1200 oppløsning med 4xAA :)

 

Takk!

 

 

 

Andatech eller ka det nu hete hadde test av de fleste skjermkort i den oppløsningen.

 

8800gt, med og uten sli

4850, med og uten crossfire

 

OSV

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...