Anders070 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Noen som vet om denne er god nok til å koble til flatskjerm? Tenker da på å bruke den til å se film osv. Viktig at jeg kan koble til forsterker som er 5.1 http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....mp;shopby=629;1 Lenke til kommentar
Schlesien Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Spesifikasjoner på denne ser unektelig bra ut, spesielt til den prisen. Vurderer selv i disse dager et kjøp av en ultraportabel bærbar med lang batteritid. Men om denne PC-en er et bra valg aner jeg ikke. Det jeg anser som sikkert er at denne vil produsere bilder/videostrømmer i høye nok oppløsninger slik at du kan koble den til en flatskjerm uten problemer. Vil tro at den klarer å spille av HD rimelig greit også.. Lenke til kommentar
Anders070 Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Spesifikasjoner på denne ser unektelig bra ut, spesielt til den prisen. Vurderer selv i disse dager et kjøp av en ultraportabel bærbar med lang batteritid. Men om denne PC-en er et bra valg aner jeg ikke. Det jeg anser som sikkert er at denne vil produsere bilder/videostrømmer i høye nok oppløsninger slik at du kan koble den til en flatskjerm uten problemer. Vil tro at den klarer å spille av HD rimelig greit også.. Alternativet er å vente på en med HDMI eller DVI, men usikker på når det kommer på 12". Blueray kan vi nok bare glemme... Specsene er bra, og tror vel egentlig at lydutgangen også holder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå