Nutjob Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Hei! Ein kompis med Yamaha DT50 2004 mod. vart stoppa av biltilsynet her ein dag. Potta hans er uplombert og han vart difor avskilta. Så, no lurer han på om han kan sette på dette annlegget [url="http://www.speedoptions.no/index.php?main_page=product_info&cPath=3_26_460&products_id=107"]her[/url] og deretter vise den for å få nye skilt på den. Eg meiner at dette går an i og med at denne potta er plombert og typegodkjendt. Samt det følger med godkjennelsespapir som han kan gje biltilsynet under visning. Kan nokon bekrefte dette? zaltmann Endret 16. juni 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
mtpower Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Står jo i infon til denne da.. "Anlegget leveres plombert og er typegodkjent. Godkjennelsespapirer medfølger. " Trur ikke de skriver dette på tøys... Endret 16. juni 2008 av mtpower Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ohh...å møte biltilsynet var mitt aller største mareritt når jeg drev og kjørte moped...heldighvis ble jeg ikke stoppet, har aldri møtt en kontroll heller...da jeg self hadde kjørt en annen vei vist det hadde vært kontroll, som ble gjort et par ganger Enenste jeg har vært borti er den lokale lensmannen på nær-butikken, fikk beskjed om å brette ut skilte slik at det vistes for andre trafikanter (som han så fint sa) Ble helt off dette da men... Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 skal fungere helt fint, og når han er ferdig har han et fint effektanlegg også Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Så lenge mopeden går i 45km/t Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Så lenge mopeden går i 45km/t Lenke til kommentar
sjursen802 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Anelgget kan han bruke! men ville heller trimmet mopeden skikkeli slik at han kan kjøre fra snuten En DT kan gå gaaanske så godt me rett trim Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Anelgget kan han bruke!men ville heller trimmet mopeden skikkeli slik at han kan kjøre fra snuten En DT kan gå gaaanske så godt me rett trim PFT, purken tar inn på han lett som bare det uansett, om ikke han tar smale omveier og/eller terreng. Her er det ihvertfall alltid en bil som står klar til å følge etter dem som stikker av. Lenke til kommentar
sjursen802 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Anelgget kan han bruke!men ville heller trimmet mopeden skikkeli slik at han kan kjøre fra snuten En DT kan gå gaaanske så godt me rett trim PFT, purken tar inn på han lett som bare det uansett, om ikke han tar smale omveier og/eller terreng. Her er det ihvertfall alltid en bil som står klar til å følge etter dem som stikker av. klart, men viss han kjører litt fjell veier så vill ikke politiet følle etter en kompiss av meg gjore det og politiet gadd ikke følle etter for de kan ikke kjøre så fort på dårlig underlag Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Bygda her: liten, mange gangstier, veier, stikkgater osv. sååe Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jepp dette kan brukes har et slikt et selv liggende. Men det han burde gjøre når han får det er å lakke det med klarlakk eller noe. Anlegget er veldig tøft å se på men begynner å ruste når det regner, så han burde som sagt ha noe klarlakk på eller noe for å beskytte det fine anlegget mot rust Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jepp dette kan brukes har et slikt et selv liggende. Men det han burde gjøre når han får det er å lakke det med klarlakk eller noe. Anlegget er veldig tøft å se på men begynner å ruste når det regner, så han burde som sagt ha noe klarlakk på eller noe for å beskytte det fine anlegget mot rust hvordan tror du det går med klarlakk og temperatur? Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Som sagt anlegget ruster og det burde lakkes med noe, derfor tenkte jeg at klarlakk var bra, så beskytter man den fine overflaten. Man kan jo også selvfølgelig lakke det med varmebestandig svartlakk, men det er kjempe fint slik som det er, det eneste det trenger er noe å beskytte det med Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Her i Vennesla er det utrolig lett å stikke fra purken: Vi har hengebroer! Altså gangbroer, som gpr over ei elv Politiet har ikke nubbesjangs. Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 bare pass på så dem ikke tar skilt nr Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 da har han vert og vist den, og fått nye skilt. Men det var ikke mere enn akkuratt at han fikk skiltet tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå