Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Visning med moped, kan han bruke dette anlegget?

Anbefalte innlegg

Hei! Ein kompis med Yamaha DT50 2004 mod. vart stoppa av biltilsynet her ein dag. Potta hans er uplombert og han vart difor avskilta. Så, no lurer han på om han kan sette på dette annlegget [url="http://www.speedoptions.no/index.php?main_page=product_info&cPath=3_26_460&products_id=107"]her[/url] og deretter vise den for å få nye skilt på den. Eg meiner at dette går an i og med at denne potta er plombert og typegodkjendt. Samt det følger med godkjennelsespapir som han kan gje biltilsynet under visning. Kan nokon bekrefte dette?

zaltmann

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ohh...å møte biltilsynet var mitt aller største mareritt når jeg drev og kjørte moped...heldighvis ble jeg ikke stoppet, har aldri møtt en kontroll heller...da jeg self hadde kjørt en annen vei vist det hadde vært kontroll, som ble gjort et par ganger :)

Enenste jeg har vært borti er den lokale lensmannen på nær-butikken, fikk beskjed om å brette ut skilte slik at det vistes for andre trafikanter (som han så fint sa) :D

Ble helt off dette da men... :blush:

Lenke til kommentar
Anelgget kan han bruke!

men ville heller trimmet mopeden skikkeli slik at han kan kjøre fra snuten

En DT kan gå gaaanske så godt me rett trim

PFT, purken tar inn på han lett som bare det uansett, om ikke han tar smale omveier og/eller terreng.

Her er det ihvertfall alltid en bil som står klar til å følge etter dem som stikker av.

Lenke til kommentar
Anelgget kan han bruke!

men ville heller trimmet mopeden skikkeli slik at han kan kjøre fra snuten

En DT kan gå gaaanske så godt me rett trim

PFT, purken tar inn på han lett som bare det uansett, om ikke han tar smale omveier og/eller terreng.

Her er det ihvertfall alltid en bil som står klar til å følge etter dem som stikker av.

klart, men viss han kjører litt fjell veier så vill ikke politiet følle etter

en kompiss av meg gjore det og politiet gadd ikke følle etter for de kan ikke kjøre så fort på dårlig underlag

Lenke til kommentar

Jepp dette kan brukes har et slikt et selv liggende. Men det han burde gjøre når han får det er å lakke det med klarlakk eller noe. Anlegget er veldig tøft å se på men begynner å ruste når det regner, så han burde som sagt ha noe klarlakk på eller noe for å beskytte det fine anlegget mot rust

Lenke til kommentar
Jepp dette kan brukes har et slikt et selv liggende. Men det han burde gjøre når han får det er å lakke det med klarlakk eller noe. Anlegget er veldig tøft å se på men begynner å ruste når det regner, så han burde som sagt ha noe klarlakk på eller noe for å beskytte det fine anlegget mot rust

hvordan tror du det går med klarlakk og temperatur?

Lenke til kommentar

Som sagt anlegget ruster og det burde lakkes med noe, derfor tenkte jeg at klarlakk var bra, så beskytter man den fine overflaten. Man kan jo også selvfølgelig lakke det med varmebestandig svartlakk, men det er kjempe fint slik som det er, det eneste det trenger er noe å beskytte det med

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...