jorgenask Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ser at klistremerket på nederste kortet mitt har begynt å løsne allerede (KRISE ) så blir vel å flekke av ...hehe Antagelig pga varmen før jeg fant ut av dette med viftehastigheten . Kortet lå jo på 80 Idle!!"#¤¤%#! nå er det på rundt 50-60 idle Ser uansett ikke under der mer enn en gang hvert fjerde skuddår!!hehe Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ser at klistremerket på nederste kortet mitt har begynt å løsne allerede (KRISE ) så blir vel å flekke av ...hehe Antagelig pga varmen før jeg fant ut av dette med viftehastigheten . Kortet lå jo på 80 Idle!!"#¤¤%#! nå er det på rundt 50-60 idle Ser uansett ikke under der mer enn en gang hvert fjerde skuddår!!hehe Noen som har oppsettet for hvor man endrer vifte hastigheten på 4870 kortet? Er noe varmt synes jeg akkurat nå, kortet har 80 grader idle og vifta er på 23%. Lenke til kommentar
jorgenask Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) her for eksempel jeg setter mine på rundt 40 prosent og får da rundt 50 -60 grader idle. Endret 3. juli 2008 av jorgenask Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 her for eksempel jeg setter mine på rundt 40 prosent og får da rundt 50 -60 grader idle. Takker, satte min på 50%, og nå er tempen nede i 50, 58 og 52. Men det er varmt i rommet mitt også nå. Gleder meg til vinteren, da kan jeg bruke kortet som varme ovn Lenke til kommentar
Professional Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Anbefaler å ta av kjøleren og påføre ny kjølepasta Får fint en 5c mindre. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Syns dere ikke at kortet bråker litt når dere setter kortets vifte hastighet på over 35%? Jeg er som regel ikke hårfin når det gjelder lyd, men på 40%(vifte hastighet) så overdøver den resten av maskina mi, ikke mye men du hører den godt. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Njah, kjører den på akkurat 35% og ikke hatt noe problemer med det. Så holder meg bare på det jeg. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Syns dere ikke at kortet bråker litt når dere setter kortets vifte hastighet på over 35%? Jeg er som regel ikke hårfin når det gjelder lyd, men på 40%(vifte hastighet) så overdøver den resten av maskina mi, ikke mye men du hører den godt. Siden vi har en liten gutt som sover rett ved siden av det rommet jeg har pc'en, så bruker jeg headsett når jeg spiller, og da hører jeg ikke viften på kortet så det problemet slipper jeg Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 http://www.fudzilla.com/index.php?option=c...79&Itemid=1 Om dette stemmer er det nesten fristende å vente, men men. Kan vel alltids selge 4870 kortet jeg har bestilt om 4870x2 blir så rått og greit priset som ryktene skal ha det til. Lenke til kommentar
leo123 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Lurer på om jeg skal kjøpe Club3D eller His 4870, er det noen forskjell på bundelen? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Bestilte 2 stk PowerColor Radeon HD 4870 fra pcdeler.no Jeg kan ikke se at det følger med spill eller noe. Noen som vet om det følger med spill eller noe annet greier Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Lurer på om jeg skal kjøpe Club3D eller His 4870, er det noen forskjell på bundelen? Bundle fra de forskjellige produsentene er listet her. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Bundle fra de forskjellige produsentene er listet her. Takk, Takk Lenke til kommentar
leo123 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Lurer på om jeg skal kjøpe Club3D eller His 4870, er det noen forskjell på bundelen? Bundle fra de forskjellige produsentene er listet her. Takk for den fine listen. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hvar jo ikke mye bundel å lage bildet av der ), men viktiste er at man får jævlig mye ytelse for penga hehe Lenke til kommentar
Akando Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 her for eksempel jeg setter mine på rundt 40 prosent og får da rundt 50 -60 grader idle. Skjønner ikke helt fra jeg skal skrive der jeg:/ Kunne noen skrive for meg hva jeg skal skifte for og få vifta på 50%? Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 uff. Orker ikke lese igjennom 90 sider for og finne ET svar. Er det noen som vet omtrent hvor mye 4870X2 kortet vil koste? Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hvis ryktene stemmer, 499 USD. Noe som gir rundt 3300 kroner i norge, med samme regning som på prisene til 4870/4850 Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ikke for å spamme men lurte på et litt viktig spørsmål angående HIS kortet... se neste side Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Det var en eller flere her i denne tråden som hadde fått kjøpt HIS kortet ettersom jeg forstod, så det jeg lurer på er hvor dere kjøpte det (butikk) og hvordan kjøleren ser ut. Ser den ut som i prisguide? (Helt gjennomsiktig rød) eller ser den ut som på denne testen? På testen bruker nemlig HIS stock reference design fra AMD/ATI, det ser vi også på youtube filmen av 3DGameMan Hvilken design er riktig? Hva får man når man kjøper HIS kortet? Endret 3. juli 2008 av Core2Dude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå