Gå til innhold

ATI 47xx/48xx-tråden (4770, 4850, 4870, 4890, 4850x2, 4870x2)

FrodeA

Anbefalte innlegg

Ser at klistremerket på nederste kortet mitt har begynt å løsne allerede (KRISE :p ) så blir vel å flekke av ...hehe

Antagelig pga varmen før jeg fant ut av dette med viftehastigheten .

Kortet lå jo på 80 Idle!!"#¤¤%#!

nå er det på rundt 50-60 idle

Ser uansett ikke under der mer enn en gang hvert fjerde skuddår!!hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser at klistremerket på nederste kortet mitt har begynt å løsne allerede (KRISE :p ) så blir vel å flekke av ...hehe

Antagelig pga varmen før jeg fant ut av dette med viftehastigheten .

Kortet lå jo på 80 Idle!!"#¤¤%#!

nå er det på rundt 50-60 idle

Ser uansett ikke under der mer enn en gang hvert fjerde skuddår!!hehe

Noen som har oppsettet for hvor man endrer vifte hastigheten på 4870 kortet?

Er noe varmt synes jeg akkurat nå, kortet har 80 grader idle og vifta er på 23%.

Lenke til kommentar

Syns dere ikke at kortet bråker litt når dere setter kortets vifte hastighet på over 35%? Jeg er som regel ikke hårfin når det gjelder lyd, men på 40%(vifte hastighet) så overdøver den resten av maskina mi, ikke mye men du hører den godt.

Lenke til kommentar
Syns dere ikke at kortet bråker litt når dere setter kortets vifte hastighet på over 35%? Jeg er som regel ikke hårfin når det gjelder lyd, men på 40%(vifte hastighet) så overdøver den resten av maskina mi, ikke mye men du hører den godt.

Siden vi har en liten gutt som sover rett ved siden av det rommet jeg har pc'en, så bruker jeg headsett når jeg spiller, og da hører jeg ikke viften på kortet så det problemet slipper jeg :D

Lenke til kommentar

Det var en eller flere her i denne tråden som hadde fått kjøpt HIS kortet ettersom jeg forstod, så det jeg lurer på er hvor dere kjøpte det (butikk) og hvordan kjøleren ser ut. Ser den ut som i prisguide? (Helt gjennomsiktig rød) eller ser den ut som på denne testen?

På testen bruker nemlig HIS stock reference design fra AMD/ATI, det ser vi også på youtube filmen av 3DGameMan

Hvilken design er riktig? Hva får man når man kjøper HIS kortet?

Endret av Core2Dude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...