Gå til innhold

ATI 47xx/48xx-tråden (4770, 4850, 4870, 4890, 4850x2, 4870x2)

FrodeA

Anbefalte innlegg

Har bare grått på Overdrive i CCC jeg. Hvordan enabler jeg?

Over "Enable ATI Overdrive" er det en hengelås. Trykk på den.

Var ikke verre enn det nei. Kjørte AoC i 5min på max, dvs 790/1100, og det så ut til å funke problemfritt.

Høres bra ut :)

Med lav hastighet på vifta har jeg 45 grader og på load så har jeg 54. Hadde jeg hatt mere rom og bedre luftflyt i kabinettet så hadde jeg minst hatt 10 grader kaldere. Tror likevel ikke at det kommer til å ødegge for en eneste mhz engang på max OC så snart rivatuner kommer med ny version. Isåfall så må jeg romstere litt i kabinettet .... Hva med det pencil-trikset? Noen som har lyst å prøve? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jeg foreslå at noen som har litt peil på ati skjermkort og overklokking kan opprette en tråd hvor det postes reelle bra konkrete eksempler på 4850/4870 overklokking, med framgangsmåte eller så?

Kunne blitt en meget informativ tråd skulle jeg tro, jeg er ny på ATI så lærer selv hva som er hva for tiden =)

Det vil isåfall ganske sikkert bli en soleklar sticky fra meg og trolig resten av dere som har postet i denne tråden.

Lenke til kommentar

Jeg klarer å stille hastigheten på dent ene 4870 kortet mitt med edit i .xml fila... Men klarer ikkje å få begge til å snurre fortere :(

Noen tips?

Edit: Fant ut av at det er dobbelt sett med linjer for dem som kjører crossfire! Nå funker det :p

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
Syns det er rart at prisguide ikke har fått frem alle kortene enda. De har jo vært i butikkene i 3-4 dager!

Ja vel?gi meg en link for dem som har de inne da,utenom pixmania.så jeg kan bestille

Endret av dor123
Lenke til kommentar
Syns det er rart at prisguide ikke har fått frem alle kortene enda. De har jo vært i butikkene i 3-4 dager!

Ja vel?gi meg en link for dem som har de inne da,utenom pixmania.så jeg kan bestille

Beklager missforståelsen, men jeg mener at prisguide ikke har lagt til kortene i "skjermkort" avdelingen. Og jeg vet også at ingen er på lager, men hindrer det prisguide i å legge dem i listene?

Lenke til kommentar

Beklager missforståelsen, men jeg mener at prisguide ikke har lagt til kortene i "skjermkort" avdelingen. Og jeg vet også at ingen er på lager, men hindrer det prisguide i å legge dem i listene?

Sikkert ikke :)

Lenke til kommentar

Hvilken av sapphire sine sine 4870 pakker er det som sender med minnepenn ? :p

Jeg har ikke minnepenn fra før av, og kortet skal jeg ha. Så to fluer i en smekk hadde jo ikke skada :D

Kan jeg foreslå at noen som har litt peil på ati skjermkort og overklokking kan opprette en tråd hvor det postes reelle bra konkrete eksempler på 4850/4870 overklokking, med framgangsmåte eller så?

Kunne blitt en meget informativ tråd skulle jeg tro, jeg er ny på ATI så lærer selv hva som er hva for tiden =)

Det vil isåfall ganske sikkert bli en soleklar sticky fra meg og trolig resten av dere som har postet i denne tråden.

word. :3

Endret av Rattpjusker
Lenke til kommentar
3dmark Vantage: p12780

3dmark 06: 21334

2stk 4870 crossfire dualcore @ 4,33

DNA ATi 8.6 Vista 64

Hvor mye er det over din score med gx2?

fikk 19500 med gx2. Men da brukte jeg en quad @ 3,8

Har ikkje overklokka mine 2 4870 da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...