amiganostalgia Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg må bare få si litt rundt det verktøyet som følgte med HIS digital pakken. Det er akkurat noe slikt jeg kunne tenkt meg i utgangspunktet. Ofte har det vært slik at jeg har måttet bruke både tlf først deretter skrujern, om en annen. Her er det altså mulighet for å både lyse og skru samtidig med ett og samme verktøy. Det er altså en ledig universal plass framme ved siden av lykten, slik at man kan både skru og ha lys på det man skrur i samtidig, med samme verktøyet. Da jeg skulle velge skjermkort forstod jeg det slik at de var jo like, nye ati korta, så det var ett godt valg føler jeg. USB minnepenner har jeg så det holder. Genial liten sak. Vet ikke helt om jeg har bruk for vateret akkurat, men skal ikke klage. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Håper det kommer et kort med hdmi utgang uten adapter. Da vil jeg nok kjøpe med en gang. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Finnes det et bilde av skrujernet? Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Finnes det et bilde av skrujernet? Jeg fant ett her sånn. Den saken til venstre for skjermkortet, du kan skimte vateret også. På motsatt side av verktøyet slik du ser på bildet, er altså mini lommelykt, samt en plass for å sette i enten flatt eller vanlige skrujern delen. Jeg har ikke prøvd, men godt mulig man kan sette på egne avtagbare verktøy deler også. Lyset er veldig sterkt og skarpt. Perfekt. edit: Lurer på om jeg ikke skal bestille meg den 4850'n fra sapphire også, spent på den usb saken likevel =) Skal jo ha crossfire uansett. Fant ett litt bedre bilde: Her. Endret 1. juli 2008 av amiganostalgia Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Heisann. Lider av ett problem til mitt Powercolor radeon HD4870. Da jeg går inn i enkelte spill, fryser hele PCen seg, skjermen blir svart og jeg må reboote. Jeg har lastet ned nyeste driveren (hotfix også) men har ikke ordnet seg enda Disse spillene funker ikke: Crysis Demo, NFS:Pro Street, TeamFortress2(av de jeg har testa) Disse funker: Half-Life2(EpisodeOne/LostCoast), CS1.6, Company of Heroes, Age of Conan. Noen som vet hva som kan foresake dette? Takk Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) At ikke TF2 funker og Half Life 2 gjør er litt merkelig da de er begge er basert på samme motor. Hva slags skjermkort hadde du før? Fjernet du de gamle driverene skikkelig (drivercleaner f.eks) Endret 1. juli 2008 av PerUlv2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 At ikke TF2 funker og Half Life 2 gjør er litt merkelig da de er begge er basert på samme motor. Hva slags skjermkort hadde du før? Fjernet du de gamle driverene skikkelig (drivercleaner f.eks) Hadde 8600GT før, ja fjernet driverene før jeg satt i det nye kortet. Har googlet litt og sett det er flere med noe av det samme problemet. Men ikke fått fatt i noen ordentlige svar som løser problemet enda Lenke til kommentar
Sckank Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Har akkurat fått installert 4870 med Thermalright HR-03 GT på. Greier ikke så lave temperaturer som hardwarecanucks men sliter i det minste med å komme over 50 nå som jeg driver og klokker kortet ... Lenke til kommentar
wiak Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Har akkurat fått installert 4870 med Thermalright HR-03 GT på. Greier ikke så lave temperaturer som hardwarecanucks men sliter i det minste med å komme over 50 nå som jeg driver og klokker kortet ... hvilken temp ser du på? 1,2 eller 3? å ja hvor varmt er det på rommet ditt for tiden? Heisann.Lider av ett problem til mitt Powercolor radeon HD4870. Da jeg går inn i enkelte spill, fryser hele PCen seg, skjermen blir svart og jeg må reboote. Jeg har lastet ned nyeste driveren (hotfix også) men har ikke ordnet seg enda sad.gif Disse spillene funker ikke: Crysis Demo, NFS:Pro Street, TeamFortress2(av de jeg har testa) Disse funker: Half-Life2(EpisodeOne/LostCoast), CS1.6, Company of Heroes, Age of Conan. Noen som vet hva som kan foresake dette? Takk smile.gif prøvd å ikke installere catalyst control center? med hotfixen prøvd catalyst 8.6 (støtter også 48x0) Endret 1. juli 2008 av wiak Lenke til kommentar
Sckank Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Har akkurat fått installert 4870 med Thermalright HR-03 GT på. Greier ikke så lave temperaturer som hardwarecanucks men sliter i det minste med å komme over 50 nå som jeg driver og klokker kortet ... hvilken temp ser du på? 1,2 eller 3? å ja hvor varmt er det på rommet ditt for tiden? Ser bare en temp her og det er GPU tempen. Rommet er litt varmt men det største problemet er at det er såvidt klaring ned til lydkortet rett under skjermkortet Lenke til kommentar
jorgenask Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Har akkurat fått installert 4870 med Thermalright HR-03 GT på. Greier ikke så lave temperaturer som hardwarecanucks men sliter i det minste med å komme over 50 nå som jeg driver og klokker kortet ... hvilken temp ser du på? 1,2 eller 3? å ja hvor varmt er det på rommet ditt for tiden? Heisann.Lider av ett problem til mitt Powercolor radeon HD4870. Da jeg går inn i enkelte spill, fryser hele PCen seg, skjermen blir svart og jeg må reboote. Jeg har lastet ned nyeste driveren (hotfix også) men har ikke ordnet seg enda sad.gif Disse spillene funker ikke: Crysis Demo, NFS:Pro Street, TeamFortress2(av de jeg har testa) Disse funker: Half-Life2(EpisodeOne/LostCoast), CS1.6, Company of Heroes, Age of Conan. Noen som vet hva som kan foresake dette? Takk smile.gif prøvd å ikke installere catalyst control center? med hotfixen prøvd catalyst 8.6 (støtter også 48x0) Hjelper det å la vær å installere catalyst control center altså ? er ikke det noe man trenger ?(første gang jeg bruker ATI i det hele tatt) Og forresten. Noen som har peiling på denne hotfixen ? det står at den inkluderer driver. Vil det si at jeg ikke trenger å installere 8.6 driveren før hotfixen ? Har 2 4870 liggende å venter på meg til jeg kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar
wiak Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Har akkurat fått installert 4870 med Thermalright HR-03 GT på. Greier ikke så lave temperaturer som hardwarecanucks men sliter i det minste med å komme over 50 nå som jeg driver og klokker kortet ... hvilken temp ser du på? 1,2 eller 3? å ja hvor varmt er det på rommet ditt for tiden? Heisann.Lider av ett problem til mitt Powercolor radeon HD4870. Da jeg går inn i enkelte spill, fryser hele PCen seg, skjermen blir svart og jeg må reboote. Jeg har lastet ned nyeste driveren (hotfix også) men har ikke ordnet seg enda sad.gif Disse spillene funker ikke: Crysis Demo, NFS:Pro Street, TeamFortress2(av de jeg har testa) Disse funker: Half-Life2(EpisodeOne/LostCoast), CS1.6, Company of Heroes, Age of Conan. Noen som vet hva som kan foresake dette? Takk smile.gif prøvd å ikke installere catalyst control center? med hotfixen prøvd catalyst 8.6 (støtter også 48x0) Hjelper det å la vær å installere catalyst control center altså ? er ikke det noe man trenger ?(første gang jeg bruker ATI i det hele tatt) Og forresten. Noen som har peiling på denne hotfixen ? det står at den inkluderer driver. Vil det si at jeg ikke trenger å installere 8.6 driveren før hotfixen ? Har 2 4870 liggende å venter på meg til jeg kommer hjem fra jobb du trenger ikke å installere hotfixen opp på cat 8.6 og ja driverne er greie de, håper du blir fornøyd når ati får fiksa driverne om bare 14 dager! Har akkurat fått installert 4870 med Thermalright HR-03 GT på. Greier ikke så lave temperaturer som hardwarecanucks men sliter i det minste med å komme over 50 nå som jeg driver og klokker kortet ... hvilken temp ser du på? 1,2 eller 3? å ja hvor varmt er det på rommet ditt for tiden? Ser bare en temp her og det er GPU tempen. Rommet er litt varmt men det største problemet er at det er såvidt klaring ned til lydkortet rett under skjermkortet hmm, prøvd med GPU-Z 0.2.5? http://www.techpowerup.com/downloads/1124/...U-Z_v0.2.5.html det er 3 temper på 48x0 kort btw: bruker zalman VF900-Cu på min ser ut som det funker blir fremdeles noe varm, menmen får vel sjekke om den får kontakt og teste Arctic Cooling MX-1 i stedet for MX-2 Endret 1. juli 2008 av wiak Lenke til kommentar
Sckank Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Har akkurat fått installert 4870 med Thermalright HR-03 GT på. Greier ikke så lave temperaturer som hardwarecanucks men sliter i det minste med å komme over 50 nå som jeg driver og klokker kortet ... hvilken temp ser du på? 1,2 eller 3? å ja hvor varmt er det på rommet ditt for tiden? Heisann.Lider av ett problem til mitt Powercolor radeon HD4870. Da jeg går inn i enkelte spill, fryser hele PCen seg, skjermen blir svart og jeg må reboote. Jeg har lastet ned nyeste driveren (hotfix også) men har ikke ordnet seg enda sad.gif Disse spillene funker ikke: Crysis Demo, NFS:Pro Street, TeamFortress2(av de jeg har testa) Disse funker: Half-Life2(EpisodeOne/LostCoast), CS1.6, Company of Heroes, Age of Conan. Noen som vet hva som kan foresake dette? Takk smile.gif prøvd å ikke installere catalyst control center? med hotfixen prøvd catalyst 8.6 (støtter også 48x0) Hjelper det å la vær å installere catalyst control center altså ? er ikke det noe man trenger ?(første gang jeg bruker ATI i det hele tatt) Og forresten. Noen som har peiling på denne hotfixen ? det står at den inkluderer driver. Vil det si at jeg ikke trenger å installere 8.6 driveren før hotfixen ? Har 2 4870 liggende å venter på meg til jeg kommer hjem fra jobb du trenger ikke å installere hotfixen opp på cat 8.6 og ja driverne er greie de, håper du blir fornøyd når ati får fiksa driverne om bare 14 dager! Har akkurat fått installert 4870 med Thermalright HR-03 GT på. Greier ikke så lave temperaturer som hardwarecanucks men sliter i det minste med å komme over 50 nå som jeg driver og klokker kortet ... hvilken temp ser du på? 1,2 eller 3? å ja hvor varmt er det på rommet ditt for tiden? Ser bare en temp her og det er GPU tempen. Rommet er litt varmt men det største problemet er at det er såvidt klaring ned til lydkortet rett under skjermkortet hmm, prøvd med GPU-Z 0.2.5? http://www.techpowerup.com/downloads/1124/...U-Z_v0.2.5.html det er 3 temper på 48x0 kort btw: bruker zalman VF900-Cu på min ser ut som det funker blir fremdeles noe varm, menmen får vel sjekke om den får kontakt og teste Arctic Cooling MX-1 i stedet for MX-2 Ikke værst Her er min Lenke til kommentar
Sckank Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Regner meg at gradene går litt ned så snart AS5 får satt seg litt. Uansett så er det MYE å gå på tempen her iallefall. Får 3 nye kabinettvifter om et par dager og det skal vel hjelpe litt på og Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Da var 4870 på plass. Må si jeg er veldig fornøyd hittil. Bruker hotfix driveren, ytelsen er upåklagelig. Støynivået er faktisk litt lavere i 3d enn det var med de to forrige kortene mine (8800GTS 640, 8800GTS 512). Eneste som skuffet litt var at AoC ytelsen var klin lik som med det gamle kortet da jeg logget inn i Wild Lands der jeg var savet, men regner med at det forbedrer seg etterhvert. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Da var 4870 på plass. Må si jeg er veldig fornøyd hittil. Bruker hotfix driveren, ytelsen er upåklagelig. Støynivået er faktisk litt lavere i 3d enn det var med de to forrige kortene mine (8800GTS 640, 8800GTS 512). Eneste som skuffet litt var at AoC ytelsen var klin lik som med det gamle kortet da jeg logget inn i Wild Lands der jeg var savet, men regner med at det forbedrer seg etterhvert. Bruker du den originale kjøleren? Hvordan er i såfall temperaturen? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Det er Sapphire kortet fra komplett, ingenting modifisert. Aner ikke hvordan temperaturen ligger an men spilte over en time med UT3 med alt på fullt guffe så stabiliteten er det ingenting å si på. Lenke til kommentar
Akando Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hvor mye har dere gått opp på 3dmark06 da? Fortell også hva deres gamle skjermkort var:) Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 For de som er interresert og har tenkt å oppgradere hele pc så har netshop et skikkelig deilig ukens tilbud! "P45 Oppgraderingskit" Består av - Asus P5Q - Intel 8500 - Mushkin 4GB DDR2 PC8500 - HD4850 4400,- Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Det er Sapphire kortet fra komplett, ingenting modifisert. Aner ikke hvordan temperaturen ligger an men spilte over en time med UT3 med alt på fullt guffe så stabiliteten er det ingenting å si på. Høres bra ut, har bestilt samme kort som deg og skal bygge PCen til helgen. Jeg har ikke tenkt å sette på en custom kjøler (tenkte å se om det blir bedre temperaturer etter driver-oppdatering), så er bra du ikke har problemer med stabiliteten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå